کلاه جراحی التراسونیک یکبار مصرف

کلاه جراحی الاستیک یکبار مصرف از اسپان باند پلی پروپیلن با حداکثر راحتی بر روی سر جراح در حین کار قرار گرفته و استرس های ناشی از انتقال آلودگی های سر به محیط استریل پزشک را کاهش می دهد. این نوع از کلاه ها به خوبی تمام موی سر را پوشش می دهد و در […]

رنگ بندی:

قیمت:

1400تومان

توضیحات کامل محصول

کلاه جراحی الاستیک یکبار مصرف از اسپان باند پلی پروپیلن با حداکثر راحتی بر روی سر جراح در حین کار قرار گرفته و استرس های ناشی از انتقال آلودگی های سر به محیط استریل پزشک را کاهش می دهد. این نوع از کلاه ها به خوبی تمام موی سر را پوشش می دهد و در مدت زمان طولانی قابل استفاده می باشند. به طور موثر موها را از چشم دور نگه می دارد. برای محیط های مختلف جراحی ایده آل می باشند.

کلاه یکبار مصرفویژه برای استفاده توسط جراحان و سایر پرسنل اتاق عمل طراحی شده است و می تواند توسط  پرستاران، پزشکان و سایر کارگران درگیر در مراقبت از بیمار در بیمارستان ها استفاده شود.
کلاه یکبار مصرفکلاه های جراحی نه تنها از انتقال آلودگی که از مو یا پوست سر پرسنل منشا می گیرند جلوگیری می کند، بلکه  همچنین از آلوده شدن جراحان و پرسنل به مواد بالقوه عفونی محیط های جراحی جلوگیری می کند.
کلاه یکبار مصرف
کلاه یکبار مصرف

محصولات مرتبط