پیش بند پلی اتیلن یکبار مصرف سفید

پیش بند پلی اتیلن یکبار مصرف محافظت مقرون به صرفه ای را برای درمانگاه و یا هرجایی که به درد شما بخورد ارائه می دهد. یک بار بپوشید و دور بیندازید یا دوباره استفاده کنید.

پیش بند یکبار مصرف از مواد پلی اتیلن تولید شده است که هزینه ها را کاهش می دهد.

اگر به دنبال محافظت ساده و مقرون به صرفه در برابر موانع هستید، پیش بند پلی اتیلن یکبار مصرف می تواند راه حلی مناسب برای شما باشد.

نحوه تولید پیش بند پلی اتیلن یکبار مصرف سفید

پیش بند یکبارمصرف نیازپوش تولید شده از مواد باکیفیت و نو پلی اتیلن برای انعطاف پذیری عالی، مقاوم در برابر روغن و چربی است.

پیش بند پلی اتیلن خنک، سبک، قابل تنفس و راحت است.

با این پیشبندهای راحت و سبک، از لباس‌ های خود در برابر پاشش مایعات محافظت کنید و گره‌ های بلند روی پیش‌بندهای پلاستیکی یکبار مصرف، تنظیم آن‌ها را آسان می‌کند تا متناسب با هر عضوی از کارکنان شما باشد.
پیش بند استفاده عمومی عالی است. آنها فرم مناسب و بادوام هستند، برای مراقبت از غذا، تمیز کردن، مراقبت خودکار و طیف گسترده ای از کاربردها فوق العاده هستند.

 

کاربرد پیش بند پلی اتیلن یکبار مصرف

طیف گسترده ای از کاربردها:

  1. پیش بند یکبارمصرف محصولی است که در صنایع مختلف استفاده می شود، که برای کاربردهای سبک و متوسط، از جمله پردازش مواد غذایی، خدمات غذایی مناسب است.
  2. این پیش بند های یکبار مصرف سازگار با محیط زیست برای ماشین ظرفشویی یا اتوبوسرانی که در حال تمیز کردن میز هستند ایده آل هستند. این لباس یکبار مصرف برای قصابی، اغذیه فروشی، محل تهیه غذاهای دریایی و موارد دیگر بسیار عالی است.
  3. محافظت مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد
  4. پیش بند یکبار مصرف ما از مواد پلی اتیلن با ضخامت 2 میلیون تشکیل شده است که هزینه ها را کاهش می دهد و در عین حال محافظت در برابر مایعات مبتنی بر آب را تضمین می کند.
  5. طراحی آسان برای پوشیدن با قابلیت لیز خوردن، لغزش سریع و همچنین بند های بسیار بلند که بستن آن را در پشت راحت می کند. شما فقط می توانید اینها را در چند ثانیه بپوشید و شروع به پخت کنید.
  6. پیش بند های پلی اتیلن استاندارد ما یک انتخاب فوق العاده هستند. این پیش بند پلی اتیلن سبک وزن مقرون به صرفه محافظت بیشتری را ارائه می دهد. این پیش بند محافظت در برابر پاشش آب، قابلیت تنفس سبک را ارائه می دهد و با در نظر گرفتن راحتی طراحی شده است.