تولید ماسک گرد و غبار

تولید ماسک گرد و غبار با کیفیت که از اثرات تحریک‌کننده همچون ذرات مزاحم رایج مانند ذرا گرد و غبار غیر سمی، گرده و محرک‌ های معمول موجود در هوا و ویروس جلوگیری می‌کند در حال انجام است ماسک گرد و غبار چیست و چه تفاوتی دارد طراحی ماسک گرد و غبار به گونه ایست […]

رنگ بندی:

قیمت:

1500تومان

توضیحات کامل محصول

تولید ماسک گرد و غبار با کیفیت که از اثرات تحریک‌کننده همچون ذرات مزاحم رایج مانند ذرا گرد و غبار غیر سمی، گرده و محرک‌ های معمول موجود در هوا و ویروس جلوگیری می‌کند در حال انجام است

ماسک گرد و غبار چیست و چه تفاوتی دارد

طراحی ماسک گرد و غبار به گونه ایست که در دید فرد اختلال ایجاد نمی کند. برای این نوع از ماسک ها از یک بند برای قرار گرفتن و محکم شدن بر روی صورت استفاده شده است.

همچنین به راحتی با طراحی ویژه این محصول سازگار با فرم های مختلف صورت می باشد و اجازه می دهد تنفس و صحبت کردن عادی بدون هیچ گونه مشکلی صورت پذیرد. این امر به وضوح در هنگام مصرف ماسک قابل درک است.

این ماسک تنفسی ساده و در عین حال موثر نهایت راحتی و ارزش را برای جان شما فراهم می کند. محافظت در برابر گرد و غبار مزاحم را فراهم می کند. با یک بند سر قابل تنظیم کشی دوقلو برای راحتیشما در طراحی آن موجود است.

هدف اصلی ماسک گرد و غبار محافظت از شخص و جلوگیری از بیماری های تنفسی است. این نوع مشکلات می توانند کیفیت زندگی و همچنین طول آن را کاهش دهند.

ماسک های گرد و غبار اغلب در محیط های خطرناک که در آن خطر استنشاق مواد خطرناکی وجود دارد که می تواند باعث سرفه، خس خس سینه، تنگی نفس یا مشکلات تنفسی شود، استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: محصولات یکبارمصرف آزمایشگاهی

دلیل استفاده ماسک گرد و غبار

متأسفانه، هر گونه قرار گرفتن طولانی مدت در معرض مواد شیمیایی و ذرات خطرناک می تواند منجر به مرگ شود. حتی چند دقیقه قرار گرفتن در معرض آن می‌تواند باعث بیماری شود.

اگرچه چشم انسان نمی‌تواند این مواد خطرناک را ببیند، اما همچنان خطری واقعی برای سلامتی شما هستند به عنوان مثال شما در کار خودتان هر روز با شن، ماسه و هزاران مواد گرد و غباری آلوده در تماس هستید پس راهی جز ماسک های مخصوص گرد و غبار ندارید

اگر مشاغل اینگونه دارید اثرات طولانی مدت می تواند به سلامت آینده شما آسیب برساند، پس اطمینان حاصل کنید که استفاده صحیح از ماسک گرد و غبار را برای خود یک امر تلقی کنید.

علاوه بر محل کار، موقعیت‌های بسیار دیگری نیز وجود دارد که توصیه می‌شود از ماسک گرد و غبار استفاده کنید،برای مثال هوایی را که تنفس می‌کنید تصفیه می‌کند و از ریه‌ های شما در برابر ذرات خطرناک بالقوه محافظت می‌کند.

وقتی فعالیت‌ های بهبود خانه، هنر و صنایع دستی یا حتی باغبانی بدرد میخورد، شرایطی پیش می‌آید که آلاینده‌هایی مانند گرد و غبار، شما را اذیت می کند.

مزایای استفاده از ماسک گرد و غبار

اگر میزان گرد و غبار موجود در هوا و مدت زمانی که فرد در معرض آن بوده است را در نظر بگیریم، ذرات گرد و غبار را می توان خطرناک دانست.

ذرات گرد و غبار که به اندازه کافی کوچک هستند که قابل استنشاق هستند ممکن است از طریق چشم ها به مریضی های مختلف منجر شوند.

به خصوص اگر یک بیماری تنفسی یا سابقه خانوادگی دارید، زیرا آسم حتی افزایش اندک در غلظت گرد و غبار می تواند علائم را بدتر کند.

اگر نیاز به ضد عفونی کردن خانه خود دارید و قصد دارید از محصولات پاک کننده مختلف بر پایه کلر استفاده کنید، اینجا هم می توانید از ماسک گرد و غبار نهایت استفاده را ببرید.

محصولات مرتبط