چرا دستکش یکبار مصرف پلاستیکی پلی اتیلن بهترین انتخاب تولیدی ها می باشد

دستکش پلی اتیلن بهترین انتخاب برای جابجایی امن و بدون آلودگی یک محصول و یا یک ماده خطرناک پزشکی می باشد که البته در انواع مختلف در حال تولید هستند.

آنها سبک و انعطاف پذیر هستند که سطح بالایی از مهارت را ارائه می دهد و انتخابی مقرون به صرفه برای آشپزخانه های شلوغ و موسسات خدمات غذایی می باشد.

خرید دستکش برای صنایع تولیدی مواد غذایی

هنگامی که صحبت از حمل و نقل مواد غذایی می شود، ایمنی و بهداشت در اولویت قرار دارند. به همین دلیل انتخاب دستکش مناسب برای این کار بسیار مهم است، در حالی که انواع مختلفی از دستکش ها موجود است.

  • دستکش های پلاستیکی (PE) بهترین گزینه برای جابجایی مواد غذایی در نظر گرفته می شوند.
    دستکش های پلاستیکی پلی اتیلن از مواد سبک وزن و انعطاف پذیر ساخته شده اند که سطح بالایی از مهارت را فراهم می کند و آنها را برای کارهایی که نیاز به دقت و کنترل دارند عالی می کند.
  • علاوه بر این، آنها یکبار مصرف هستند، و آنها را به یک انتخاب مقرون به صرفه برای آشپزخانه های شلوغ و موسسات خدمات غذایی تبدیل می کند.
  • البته کاور آستین یکبار مصرف ها نیز در حال تولید هستند که در برابر آب و اکثر مواد شیمیایی مقاوم هستند و برای جلوگیری از آلودگی متقاطع و کاهش خطر بیماری های ناشی از غذا مهم است.
  • اگر در صنایع غذایی فال هستید، زمان آن رسیده است که روکش ریش یکبار مصرف را نیز بشناسید و با آن ها آشنا شوید.

 

برتری دستکش پلی اتیلن نسبت به سایر محصولات

در حالی که انواع مختلفی از دستکش ها برای جابجایی مواد غذایی موجود است، دستکش های پلی اتیلن بهترین گزینه در نظر گرفته می شوند و این به این دلیل است که:

  1. آنها سبک وزن و انعطاف پذیر هستند و شما می توانید از تمام مهارت خود در کار استفاده کنید.
  2. دستکش های پلی اتیلن در برابر آب و اکثر مواد شیمیایی مقاوم هستند، که برای جلوگیری از آلودگی متقاطع و کاهش خطر بیماری های ناشی از غذا مهم است.
  3. طبق قوانین سازمان غذا و دارو، دستکش تولیدی های مواد غذایی باید از موادی تولید شوند که برای تماس با غذا تمیزی کافی را داشته باشند. علاوه بر این، قبل از استفاده باید از نظر نشتی و نقص تست شوند. دستکش هایی که در این تست ها جواب نداده اند باید دور انداخته شوند.

همچنین توجه به این نکته مهم است که دستکش های مخصوص دست زدن به مواد غذایی برای حفظ بهداشت و جلوگیری از آلودگی متقابل باید مرتباً تعویض شوند.

دستکش ها باید پس از دست زدن به گوشت خام، مرغ یا غذاهای دریایی تعویض شوند و باید بین کارهای مختلف مانند دست زدن به غذای خام و پخته تعویض شوند.

خرید دستکش یکبار مصرف ارزان

هنگام انتخاب دستکش یکبار مصرف پلی اتیلن برای جابجایی مواد غذایی، عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود. در مرحله اول، مهم است که دستکش هایی را انتخاب کنید که اندازه مناسبی داشته باشند.

دستکش های خیلی کوچک می توانند ناراحت کننده باشند و به راحتی پاره شوند، در حالی که کار با دستکش های خیلی بزرگ ممکن است دشوار باشد و خطر آلودگی متقابل را افزایش دهد.

همچنین مهم است که دستکش هایی را انتخاب کنید که در برابر آب و اکثر مواد شیمیایی مقاوم باشند. این برای جلوگیری از آلودگی متقابل و کاهش خطر بیماری های ناشی از غذا مهم است.

شما می توانید برای استعلام قیمت کاور آستین یکبار مصرف و محصولات دیگر از جمله روپوش سفید یکبار مصرف، کلاه یکبار مصرف، کاور کفش یکبار مصرف که آنها نیز در صنعت شما مورد استفاده قرار میگیرد با تیم مشاوران نیازپوش در تماس باشید.