شورت و شلوارک یکبارمصرف مردانه بلند، شلوارک بیمارستانی، لباس زیر مسافرتی

شلوارک یکبار مصرف مردانه برای استفاده در بیمارستان ها و همچنین مسافرت با استفاده از پارچه اسپان باند تولید شده از پلی پروپیلن 100% ، و همچنین از این شلوارک ها برای سونا و در سالن زیبایی برای کارهای مرتبط با پا گزینه مناسبی برای استفاده می باشد. شلوارک یکبار مصرف به عنوان پوششی مناسب […]

رنگ بندی:

قیمت:

3900 تومان

توضیحات کامل محصول

شلوارک یکبار مصرف  مردانه برای استفاده در بیمارستان ها و همچنین مسافرت با استفاده از پارچه اسپان باند تولید شده  از پلی پروپیلن 100% ، و همچنین از این شلوارک ها برای سونا و در سالن زیبایی برای کارهای مرتبط با پا گزینه مناسبی برای استفاده می باشد.
 شلوارک یکبار مصرف به عنوان پوششی مناسب برای پایین تنه مردان عرضه می شود.
✅ساختار فوق‌العاده نرم و سبک، راحتی بیشتر و احساس عالی را برای استفاده در تمام روز تضمین می‌کند. آنها برای لباس زیر مسافرتی و بیمارستانی ایده آل هستند.
دارای رنگ مشکی کلاسیک که مات است، بنابراین هیچ خطری برای دیده شدن اندام های خصوصی وجود ندارد. تک سایز و برای همه مناسب است.
کمر کش دار است و دارای بند کشی برای متناسب شدن با اندام های مختلف مناسب است. هر جفت شورت با بسته بندی جداگانه و بسیار کوچک و جمع و جور می تواند به طور محتاطانه و بهداشتی در کیف یا جیب شما جا شود.

✅لباس زیر بیمارستانی و اورژانسی . شورت یکبار مصرف بیمارستانی را در کیف بیمارستان خود برای اقامت طولانی و کوتاه مدت در بیمارستان قرار دهید.

نیازی به نگرانی در مورد شستن شورت یا شلوار خود در هنگام انجام عمل جراحی، نقاهت پس از عمل یا عمل نیست. حریم خصوصی که این شلوارک ها ارائه می دهند به این معنی است که حتی بانوان نیز می توانند از آن ها استفاده کنند.

تناسب انعطاف پذیر به این معنی است که شلوارک باید همچنان متناسب با هرگونه ورم باشد. آنها همچنین در بین افرادی که به استراحتگاه می روند یا به کلینیک می روند بسیار محبوب هستند.

 

✅لباس زیر مسافرتی . شورت نیازپوش در تعطیلات باعث صرفه جویی در فضا می شود زیرا بسیار سبک و جمع و جور است و می توان پس از پوشیدن آن را دور انداخت.

در صورت گم شدن چمدان، یک جفت را در چمدان دستی خود قرار دهید. هنگامی که در تعطیلات پیاده روی یا کمپینگ هستید، و این به این معنی است که می توانید هر روز یک جفت شورت تمیز و بدون نیاز به ماشین لباسشویی بپوشید.

در تعطیلات کوتاه آخر هفته در شهر، این شورت ها فضای زیادی را در کیف دوشی شما اشغال نمی کند، بنابراین آنها را در چک لیست خود قرار دهید.

✅ اصول اولیه:  یک بسته 5 تایی تهیه کنید تا برای ماجراجویی عالی بعدی خود آماده باشید. کاربرد شورت های یکبار مصرف بسیار زیاد است، از استراحت های کوتاه گرفته تا سفرهای تعطیلات، از اسپا و ماساژ گرفته تا درمان های بدن و برنزه کردن با اسپری، از لوازم جانبی باشگاه گرفته تا لباس زیر اضطراری، از تعطیلات دریانوردی و ساحل گرفته تا اقامت شبانه، خوابیدن و سفرهای کاری مورد استفاده قرار می گیرد. حتی می توان از لباس های یکبار مصرف برای کارگرانی که با مواد شیمیایی و مواد خطرناکی مانند آزبست کار می کنند تا لباس های زندان استفاده نمود .

لباس زیر یکبار مصرفدارای کمر الاستیک یک تناسب راحت و مطمئن ایجاد می کند. غیر سمی، بدون بو، پوست بدن را تحریک نمی کند. هر یک از آن ها برای رعایت بهداشت به صورت جداگانه بسته بندی می شود.نرم وقابل تنفس و برای پوشیدن طولانی مدت مناسب می باشد.لباس زیر یکبار مصرف

•  طراحی شده از پارچه اسپان برای راحتی عالی در تمام روز

•  100% پلی پروپیلن حتی زمانی که مرطوب است گرم می ماند

•  هر جفت باکسر به صورت جداگانه برای بهداشت بیشتر بسته بندی می شود

•  هر جفت شلوار باکسر کوچک و جمع و جور به اندازه ای کوچک است که بتوان آن را به همه جا برد

• 5 عدد باکسر یکبار مصرف  در یک بسته

•  کمر کش دار با بند کشی برای تناسب کامل

محصولات مرتبط