لباس ایزوله یکبارمصرف

شرکت نیازپوش تولید کننده انوا لباس ایزوله یکبارمصرف برای بیمارستان ها و مراکزدرمانی و کارخانه جات و همچنین ازمایشگاه های که در آنها خطر انتقال بیماری وجود دارد

 

مانتو ایزوله یکبار مصرف

نیازپوش یک تامین کننده لباس ایزوله یکبار مصرف حرفه ای با کیفیت بالا

استانداردهای کیفیت بالا

محصولات ما از مواد با کیفیت بالا و فرآیندهای تولید استفاده می‌کنند تا محافظتی را برای شما فراهم کنند که می‌توانید به آن اعتماد کنید. ما یک سیستم کنترل کیفیت دقیق مطابق با ISO 13485 و استانداردهای مربوط به FDA ایجاد کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که همه محصولات ما استانداردهای کیفیت بالا را برآورده می کنند و از آنها فراتر می روند.

ما بر این باوریم که موفقیت در ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان نه تنها به ارائه محصول مناسب با قیمت مناسب بستگی دارد، بلکه به بهبود مستمر قابلیت اطمینان نیز بستگی دارد. چشم انداز ما این است که یک شرکت جهانی مراقبت های بهداشتی باشیم که مشتری محور و متعهد به تعالی باشد.

تجهیزات پیشرفته تولید

کارخانه تولیدی ما مجهز به ماشین های آب بندی حرارتی پیشرفته، چرخ خیاطی، ماشین های برش، خطوط تولید فیلم ریخته گری، ماشین های لمینیت، ماشین آلات ماسک و سایر تجهیزات است. آنها گواهینامه های بین المللی (ISO، CE، FDA و غیره) را گذرانده اند و اغلب تحت بازرسی های داخلی و شخص ثالث قرار دارند.