روکش ریش یکبار مصرف توری

روکش ریش یکبار مصرف توری در حین کار با این روکش ریش یکبار مصرف، ریش خود را تمیز و عاری از هرگونه زباله نگه دارید. این روکش که از 100% نایلون ساخته شده است، روی ریش و سبیل شما می لغزد تا از گرد و غبار، کثیفی و سایر مواد محافظت کند. فقط یک بار […]

رنگ بندی:

قیمت:

1900 تومان

توضیحات کامل محصول

روکش ریش یکبار مصرف توری
در حین کار با این روکش ریش یکبار مصرف، ریش خود را تمیز و عاری از هرگونه زباله نگه دارید.
این روکش که از 100% نایلون ساخته شده است، روی ریش و سبیل شما می لغزد تا از گرد و غبار، کثیفی و سایر مواد محافظت کند. فقط یک بار مصرف، کم هزینه و کارایی بالا برای محافظت از ریش و سبیل شما!
مزایای:1. مواد:
ساخته شده از 100% نایلون، نرم، سبک و سازگار با پوست.حلقه الاستیک قوی می تواند به خوبی به نگه داشتن ریش و سبیل کمک کند.
2. اندازه:معمولاً اندازه استاندارد 45 سانتیمتر می تواند برای اکثر اندازه های ریش مناسب باشد یا ما می توانیم اندازه های 50 سانتیمتر یا سایر اندازه ها را به عنوان درخواست شما تهیه کنیم.
3. طراحی:طراحی توری لانه زنبوری نایلونی به پوشش ریش کمک می کند تا احساس تنفس بیشتری نسبت به پوشش ریش مواد دیگر داشته باشید.4. یک بار مصرف:این محصول برای یک بار استفاده طراحی شده است، این یک راه عالی برای ترویج شیوه های کار ایمن است و اطمینان حاصل می کند که پوشنده توجه کامل خود را به کاری که’ انجام می دهد دارد.آنها به اندازه کافی برای مدت زمان طولانی راحت هستند.5. کاربردها:به طور گسترده در بسیاری از موقعیت ها، مانند تاسیسات تولید مواد غذایی یا پردازش مواد غذایی، خدمات مواد غذایی، خدمات تمیز کردن خانه و محیط های آزمایشگاهی استفاده می شود. برای مقاصد تجاری و صنعتی بسیار مفید است.

6. بسته بندی

معمولاً 100 عدد در یک کیسه بسته بندی می شود و سپس 20 کیسه در یک کارتن بسته بندی می شود.

ما همچنین می توانیم بسته بندی جعبه را به عنوان درخواست ارائه دهیم.

تمام کیسه ها، جعبه ها و کارتن ها را می توان با توجه به طرح شما چاپ کرد.

تگ های محبوب: نایلون پوشش ریش یکبار مصرف، تامین کنندگان، تولید کنندگان، قیمت، عمده، برای فروش،

محصولات مرتبط