کاور ریش یکبارمصرف رنگ سفید

کاور ریش یکبار مصرف نیازسالون به گونه ای طراحی شده است که یک بار مصرف باشد. از مواد نبافته ساخته شده است و پوشیدن آن برای مدت طولانی راحت است. معرفی محصول کاور ریش یکبار مصرف کم هزینه، سبک و قابل تنفس هستند و برای استفاده روزانه عالی هستند. این ممکن است در اولین بار […]

رنگ بندی:

قیمت:

1500 تومان

توضیحات کامل محصول

کاور ریش یکبار مصرف نیازسالون به گونه ای طراحی شده است که یک بار مصرف باشد. از مواد نبافته ساخته شده است و پوشیدن آن برای مدت طولانی راحت است.

معرفی محصول

کاور ریش یکبار مصرف کم هزینه، سبک و قابل تنفس هستند و برای استفاده روزانه عالی هستند.
این ممکن است در اولین بار برای شما گزینه ای نباشد، زیرا در صورت عدم استفاده از کاور ریش (در حالی که ریش یا سبیل دارید) با مقررات بخش نظارت و مدیریت مواد غذایی که نیاز به استفاده از روکش ریش دارند مغایرت دارد. برای جلوگیری از ورود موهای بدن به مراکز فرآوری مواد غذایی.
مواد ساخته شده:ساخته شده از مواد نبافته PP، بدون لاتکس و سازگار با پوست.جنس نبافته قسمت اصلی وزن سبک و قابل تنفس است و به کمک حلقه های الاستیک قوی به راحتی روی آن می لغزد و در جای خود باقی می ماند.

اندازه:

معمولاً یک اندازه می‌تواند به خوبی با تمام اندازه‌های صورت مطابقت داشته باشد.

ما همچنین می توانیم اندازه های سفارشی از 45 سانتیمتر (cm) تا 50 سانتیمتر (cm)،  را تولید کنیم.

Aبرنامه های کاربردی:

محصولی عالی برای افرادی که ریش دارند در صنایع فرآوری مواد غذایی، خدمات غذایی سازمانی، محیط های دارویی یا محیط های آزمایشگاهی کار می کنند.

Pاذیت کردن:

100 عدد / کیسه، 2000 عدد / ctn.

موجود در بسته بندی و رنگ های مختلف

کیسه داخلی، جعبه و کارتن می تواند با طرح شما چاپ شود.

تگ های محبوب: روکش ریش یکبار مصرف رنگ سفید، تامین کنندگان، تولید کنندگان، قیمت، عمده، برای فروش، در انبار

محصولات مرتبط