ریش بند یکبار مصرف خالص دو حلقه

ریش بند یکبار مصرف خالص دو حلقه اصل اساسی کاورهای ریش یکبار مصرف این است که با جلوگیری از افتادن موهای صورت به غذا یا مناطق حساس، محیط کار را تمیز و بی خطر نگه دارد. به طور کلی تورهای ریش یکبار مصرف به همان شیوه کلاه های یکبار مصرف کار می کنند و اغلب […]

رنگ بندی:

قیمت:

1400 تومان

توضیحات کامل محصول

ریش بند یکبار مصرف خالص دو حلقه اصل اساسی کاورهای ریش یکبار مصرف این است که با جلوگیری از افتادن موهای صورت به غذا یا مناطق حساس، محیط کار را تمیز و بی خطر نگه دارد.
به طور کلی تورهای ریش یکبار مصرف به همان شیوه کلاه های یکبار مصرف کار می کنند و اغلب می توان آن ها را از همان ماده ساخت.
تورهای ریش یکبار مصرف ما از پلی پروپیلن ساخته شده اند، چرا که در عمل مشخص شده است که این ماده برای ساخت محصولات یکبار مصرف برای حفاظت روزانه بسیار مناسب است.

معرفی محصول

اطلاعات جزئیات محصول:

طراحیبا دو حلقه
اندازهیک اندازه متناسب با همه، یا به عنوان درخواست
رنگآبی، سفید، یا به عنوان درخواست
برنامهصنایع غذایی، آزمایشگاه، ساخت، اتاق تمیز، ect.
وزن10gsm ~ 15gsm ، و یا به عنوان درخواست
نمونهدسترس

تصویر جزئیات:

مزایای:

1. ایمنی

2. راحت

3. دوام

4. ضد گرد و غبار

5. جلوگیری از موهای صورت از افتادن

کاور ریش یکبار مصرف می توانند مانع از افتادن موهای صورت به غذا یا نوشیدنی شوند در حالی که در حین غذا خوردن، نوشیدن، پختن یا سرو کردن. این بهترین انتخاب برای خدمات غذایی برای پوشش موهای صورت است.

تکحلقهیا دو حلقه؟ کدام سبک بهتر است؟

که بستگی به عادات شخصی و احساس استفاده دارد. هر دو سبک می تواند صورت به خوبی متناسب, و مواد ما نرم و پوست دوستانه است. نیازی به نگرانی در مورد یک واکنش آلرژیک نیست.

تگ های محبوب: ریش یکبار مصرف خالص دو حلقه ، تامین کنندگان ، تولید کنندگان ، قیمت ، فله ، برای فروش ، در سهام

محصولات مرتبط