روپوش یکبار مصرف مخصوص آزمایشگاه

روپوش های یکبار مصرف راهی مقرون به صرفه و آسان برای محافظت از شما هستند که از مواد PP مقاوم در برابر مایعات ساخته شده اند و همچنین پوسته پوسته نیستند و مقاومت در برابر سایش فوق العاده ای دارد.
این لباس‌ ها دارای سر آستین‌ هایی هستند که می‌توان آن‌ ها را در گردن یا کمر با بند کشی که پشت آن قرار دارد گره زد. بنابراین، اگر آرامش بیشتری می خواهید روپوش یکبار مصرف مخصوص آزمایشگاه را برای خود خریداری نمایید.

تولید روپوش یکبار مصرف با پارچه اسپان

پارچه های اسپان محصولاتی انعطاف پذیر و متشکل از یک یا چند لایه الیاف هستند. الیاف جدا شده ممکن است در یک جهت یا به صورت تصادفی جهت گیری شوند. آنها توسط فرآیندهای شیمیایی، حرارتی یا مکانیکی به محصولات نساجی تبدیل می شوند.

  • استفاده از پارچه های اسپان در تولید محصولاتی مانند، کت آزمایشگاهی PP و گان آزمایشگاهی نیز یک امر ضروری است زیرا این روپوش های یکبار مصرف اسپان نوعی لباس محافظ است که در مراکز بهداشتی درمانی برای جلوگیری از تماس با عوامل عفونی مانند خون و مایعات بدن استفاده می شود.
    این مانتوها معمولاً از پارچه پلی پروپیلن نبافته سبک و قابل تنفس ساخته می شوند.
  • روپوش یکبار مصرف اسپان همانطور که از اسم آن ها معلوم است برای یکبار استفاده طراحی شده است و پوشیدن و درآوردن آن آسان است.
    این محصول مانع محافظ بین استفاده کننده و مواد مضر ایجاد می کند و همچنین در رنگ های مختلف موجود باشد.

بیشتر بخوانید: مشخصات و خرید آستینچه پزشکی مردانه

 انتخاب درست پزشکان در پوشش

استفاده از یک لباس ایمن در مراحل مختلف پزشکی بسیار مهم و تاثیر گذار است. کلا در محیط های غیر پزشکی مانند آزمایشگاه ها و اتاق های تمیز نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

هنگام انتخاب لباس یکبار مصرف در نظر گرفتن سطح حفاظت مورد نیاز بسیار مهم است. استفاده خاص و کیفیت محصول همیشه دستورالعمل های سازنده را برای استفاده صحیح و دور انداختن به مخاطب می دهد.

اما چرا پارچه های اسپان:

  1. پارچه های اسپان که بیشتر برای لباس های عایق استفاده می شود از الیاف پلی پروپیلن ساخته شده است. این پارچه ها سبک هستند و تهویه خوب و محافظت عالی در برابر مایعات و میکروارگانیسم ها دارد.
  2. پارچه های پلی پروپیلن ارزان است و تولید آن آسان است که این باعث می شود آن را به یک انتخاب محبوب برای لباس ایزوله تبدیل کند.
  3. سازگاری آن ها با محیط زیست باعث شده تا شما پس از هر بار استفاده از روپوش یکبار مصرف مخصوص آزمایشگاه خود آنها را با خیال راحت دور بیندازد.

انواع پارچه مورد استفاده در تولید روپوش آزمایشگاهی

پارچه اسپان: یک پارچه سه لایه که با استحکام بالا تولید شده و لایه بیرونی به طور کلی از پلی پروپیلن اسپان باند تولید می شود. پارچه اس ام اس ضد آب، قابل تنفس است و یک مانع عالی در برابر نفوذ آلودگی ها ایجاد می کند.

پارچه پلی پروپیلن اسپان باند: پارچه ای تک لایه است که از الیاف پلی پروپیلن پیوسته که به هم تابیده و به هم چسبیده شده اند ساخته شده است. پلی پروپیلن سبک وزن است و مانعی در برابر مایعات و میکروارگانیسم ها ایجاد می کند. معمولا برای لباس های ایزوله یکبار مصرف استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: گان یکبار مصرف آزمایشگاهی

به طور کلی، روپوش های یکبار مصرف غیر بافته راه حلی عملی و موثر برای پیشگیری و کنترل عفونت در محیط های مراقبت های بهداشتی هستند. هنگام انتخاب یک روپوش یکبار مصرف مخصوص آزمایشگاه مهم است که کاربرد خاص را در نظر بگیرید و محصولی را انتخاب کنید که استانداردهای ایمنی لازم را داشته باشد.