شورت معاینه بیمار یکبار مصرف

شورت معاینه بیمار یکبار مصرف ترکیبی عالی از محافظت و راحتی را به بیمار ارائه می کند. آن‌ها با طراحی کمری ایمن و قابل ارتجاع و تناسب قابل تنظیم، حفظ حریم خصوصی پوشنده را تضمین می کند.     شورت معاینه بیمار یکبار مصرف شورت یکبار مصرف بیمارستانی (مناسب برای هر دو جنس مرد و […]

رنگ بندی:

قیمت:

4000تومان

توضیحات کامل محصول

شورت معاینه بیمار یکبار مصرف ترکیبی عالی از محافظت و راحتی را به بیمار ارائه می کند. آن‌ها با طراحی کمری ایمن و قابل ارتجاع و تناسب قابل تنظیم، حفظ حریم خصوصی پوشنده را تضمین می کند.

 

 

شورت معاینه بیمار یکبار مصرف

شورت یکبار مصرف بیمارستانی (مناسب برای هر دو جنس مرد و زن) که از مواد SMS مقاوم در برابر مایعات تولید شده است، برای استفاده در بیمارستان و معاینات پزشکی گزینه ای ایده آل است. بدون لاتکس و مناسب برای همه بیماران، استفاده از آن راحتی و مراقبت از بیمار را افزایش می دهد. برای بانوان علاوه بر شورت یکبار مصرف،  نیز گزینه ای مورد نیاز می باشد.

 

 

ویژگی های شورت یکبار مصرف

  • محافظ و ایمن: شورت معاینه بزرگسالان یک بار مصرف ما دارای یک کمر کش دار است، محافظ حریم خصوصی بیمار و هم ایمن است.
  • راحت و قابل تنفس: برای راحتی بیمار طراحی شده است، شورت معاینه بادوام ما نرم و قابل تنفس است تا بیماران  را خنک نگه دارد و در عین حال برای پوشیدن طولانی مدت قوی باشد. کمر الاستیک مناسب بودن برای پوشیدن در تمام روز را تضمین می‌کند و تناسب ایمن‌تری را برای بیماران شما فراهم می‌کند تا از آنها محافظت کند و برای حفظ تواضع خود از آنها محافظت کند.
  • مواد پیامکی مقاوم در برابر مایعات: شورت معاینه پزشکی غیر بافته ما تک جنسیتی (مناسب هر دو جنس زن و مرد) است و لباس محافظ سبک وزن و ضد مایع ایده آلی است که از اسپان با کیفیت برتر  تولید شده است که آب یا مایعات را جذب نمی کند. آن‌ها همچنین بدون لاتکس هستند – برای اکثر بیماران مناسب هستند.
  • ایده آل برای استفاده در بیمارستان و معاینه: بیماران می توانند این شورت معاینه یکبار مصرف را  در معاینات پزشکی بپوشند. پوشیدن و درآوردن آن‌ها بسیار آسان است و برای استفاده از بیمار و محافظت شخصی آن‌ها را راحت تر می کند.

 

محصولات مرتبط