روپوش اسپان یکبار مصرف آزمایشگاهی

روپوش اسپان یکبار مصرف آزمایشگاهی محافظت، راحتی و دوام برتر را برای پوشنده که در محیط های مختلف کار می کنند ارائه  می‌دهد. این روپوش آزمایشگاهی از پارچه اسپان با کیفیت بالا  ساخته شده است، این روپوش اسپان یکبار مصرف آزمایشگاهی مقاومت بسیار خوبی در برابر مایعات و تنفس پذیری دارد.

بیشتر بخوانید: گان آزمایشگاهی

جزئیات روپوش اسپان یکبار مصرف آزمایشگاهی

مواد پارچه اسپان
طرحآستین های بلند با سرآستین و یقه بافتنی و جلو بسته می شود
سایز بلندM: 115 * 135 CM، L: 120 * 140 CM، XL: 130 * 150 CM، و سفرشی
سایز کوتاهM: 70 * 135 CM، L: 75 * 140 CM، XL: 80 * 150 CM، و سفارشی
وزن20-60 گرم
رنگسفید، آبی، زرد، سبز، صورتی…
انطباقمطابق با استانداردهای کیفیت بین المللی مانند ISO13485، CE و FDA تولید شده است
مزایا1. مواد SMS سه لایه محافظت بیشتری در برابر نشت، پاشیده شدن و آلاینده ها فراهم می کند و آن را برای طیف گسترده ای از کاربردها مناسب می کند.
2. کت آزمایشگاهی دارای چندین جیب است که ذخیره سازی مناسبی را برای ابزارها، خودکارها و سایر اقلام ضروری فراهم می کند.
3. کت اس ام اس آزمایشگاهی که در اندازه های مختلف، از کوچک تا فوق بزرگ موجود است، نیازهای متنوع متخصصان در صنایع مختلف را برآورده می کند.
بسته بندیبنا به سفارشات متغیر
طراحی بسته بندینسبت به سفارش شما طراحی می شود

کاربردهای روپوش اسپان یکبار مصرف آزمایشگاهی

  • آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی
  • بیمارستان ها و کلینیک ها
  • صنایع داروسازی و بیوتکنولوژی
  • صنایع تبدیلی مواد غذایی
  • کارخانجات تولیدی و صنعتی
  • جابجایی و پردازش مواد شیمیایی
  • مؤسسات آموزشی
  • پایش و پاکسازی محیط زیست
  • مراکز دامپزشکی و مراقبت از حیوانات

سوالات متداول درباره کت آزمایشگاهی

  1. چگونه می توانم اندازه مناسب را برای کت اس ام اس یکبار مصرف آزمایشگاهی خود انتخاب کنم؟ برای انتخاب اندازه مناسب برای پوشش آزمایشگاهی خود، به نمودار سایز ما که شامل اندازه گیری برای اندازه های مختلف است مراجعه کنید. سینه، کمر و باسن خود را اندازه بگیرید و این اندازه ها را با نمودار مقایسه کنید تا بهترین تناسب را پیدا کنید. اگر در مورد اندازه مطمئن نیستید، می توانیم نمونه هایی با اندازه های مختلف برای بررسی شما ارائه دهیم.
  1. آیا می توان از کت یکبار مصرف اس ام اس نبافته آزمایشگاهی در محیط های استریل استفاده کرد؟ کت اس ام اس یکبار مصرف آزمایشگاهی ما برای محیط های غیر استریل طراحی شده اند. با این حال، اگر به یک گزینه استریل نیاز دارید، لطفاً با تیم خدمات مشتریان ما تماس بگیرید تا در مورد در دسترس بودن کت آزمایشگاهی استریل مناسب برای نیازهای خاص شما صحبت کنند.
  1. آیا کت اس ام اس یکبار مصرف آزمایشگاهی در برابر مواد شیمیایی مقاوم است؟ مواد اس ام اس مورد استفاده در کت های آزمایشگاهی ما سطح خاصی از محافظت را در برابر پاشیده شدن و ریختن مواد شیمیایی فراهم می کند. با این حال، بررسی سازگاری با مواد شیمیایی خاصی که در محل کار خود استفاده می کنید ضروری است. برای مقاومت شیمیایی بالاتر، ممکن است نیاز داشته باشید که لباس‌های محافظ مخصوص مقاوم در برابر مواد شیمیایی را در نظر بگیرید.