محافظ تشک ضد آب زیپ دار

با محافظ تشک ضد آب زیپ دار با کیفیت ما از تشک خود در برابر نشت و آلودگی محافظت کنید. این محافظ تشک یکبار مصرف که از  ترکیب  پارچه اسپان با لمینیت تولید شده است، محافظت عالی در برابر مایعات و رطوبت را فراهم می کند و در عین حال قابلیت تنفس و راحت خوابیدن را نیز دارد.

ویژگی های محافظ تشک ضد آب یکبار مصرف غیر بافته شده

  • محافظ ضد آب: محافظ تشک ضد آب زیپ دار غیر بافته شده ما کاملاً ضد آب طراحی شده است و تشک شما را خشک و تمیز از نشت و لکه نگه می دارد. مواد غیر بافته شده PP + PE در برابر مایعات نفوذ ناپذیر است و آن را برای استفاده در بیمارستان ها، خانه های سالمندان، هتل ها و خانه ها عالی می کند.
  • نرم و راحت : با وجود قابلیت های ضد آب، پوشش محافظ تشک ما نرم و راحت برای خوابیدن است. آن ها قابل تنفس و ضد حساسیت است و خوابی آرام و راحت را فراهم می کند.
  • یکبار مصرف و راحت : پوشش محافظ تشک یکبار مصرف ما به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن راحت و آسان باشد.
    به سادگی آن را مانند یک ملحفه روی تشک خود بیندازید و پس از هر بار استفاده آن را دور بیندازید. این امر آن را به گزینه ای عالی برای استفاده در مکان هایی که شستشوی مکرر و ضدعفونی کردن امکان پذیر یا عملی نباشد، تبدیل نموده است.

جزئیات محصول:

موادPP + PE، همچنین می تواند SMS + PE، Spunlace + Microporous … به صورت سفارشی باشد
سبکبا زیپ های دو طرفه
وزن گرم45-65gsm یا به صورت سفارشی
بستهبسته به سفارش شما می باشد
در حال بارگیری پورتنیازپوش
زمان تحویلبا توجه به مقدار سفارش شما اطلاع داده می شود
شرایط پرداختنقد
تذکرموجود در وزن، اندازه و بسته بندی های مختلف به صورت درخواستی؛ نمونه ها و مشخصات مشتری همیشه مورد استقبال قرار می گیرد.

 

مزایای محافظ تشک ضد آب یکبار مصرف شرکت نیازپوش

نیاز پوش به عنوان یک تولید کننده حرفه ای پوشش های یکبار مصرف، از جمله روتختی یکبار مصرف ، روبالشی یکبار مصرف، محافظ تشک یکبار مصرف  و غیره می باشیم.

محافظ تشک ضد آب یکبار مصرف تولید ما دارای مزایایی می باشد که در زیر به آن اشاره نموده ایم:

  • مواد با کیفیت بالا : محافظ تشک ما از پارچه غیر بافته +  پلی اتیلن (PP+PE) تولید شده است که محافظت عالی ضد آب را ارائه می دهد و در عین حال قابل تنفس و ضد حساسیت است.
  • اندازه های چندگانه : محافظ تشک یکبار مصرف خود را در اندازه های مختلف ارائه می دهیم و اطمینان حاصل می کنیم که اندازه مناسب برای انواع و اندازه های مختلف تشک وجود دارد.
  • سفارشی سازی :  می توانیم محافظ تشک خود را با توجه به نیازهای خاص مشتریانمان مانند اندازه، مواد و بسته بندی سفارشی کنیم.

سوالات متداول در مورد محافظ تشک ضد آب یکبار مصرف

  1. کارایی محافظ تشک یکبار مصرف چیست؟
    محافظ تشک ضد آب یکبار مصرف غیر بافته شده ما از مواد غیر بافته PP + PE ساخته شده است که در برابر مایعات کاملاً غیر قابل نفوذ است. این بدان معنی است که هرگونه ریزش، لکه و … از طریق پوشش و روی تشک شما نفوذ نخواهد کرد.
  2. آیا این محافظ تشک قابل استفاده مجدد است؟
    خیر، محافظ تشک ضد آب یکبار مصرف ما به گونه ای طراحی شده است که برای یکبار استفاده راحت باشد. به سادگی پس از استفاده آن را دور بیندازید و در صورت نیاز آن را با یک مورد جدید جایگزین کنید.
  3. چه اندازه هایی برای این محافظ تشک ضد آب یکبار مصرف موجود است؟
    ما محافظ تشک ضد آب یکبار مصرف غیر بافته شده خود را در اندازه های مختلف از جمله دوقلو، کامل، تخت های سلطنتی و … ارائه می دهیم. هنگام ثبت سفارش حتما سایز مناسب تشک خود را انتخاب کنید.
  4. آیا می توان از این محافظ تشک در بیمارستان ها و خانه های سالمندان استفاده کرد؟
    بله، محافظ تشک ضد آب یکبار مصرف غیر بافته شده ما یک گزینه عالی برای استفاده در بیمارستان ها و خانه های سالمندان است، زیرا محافظت عالی در برابر مایعات و رطوبت ایجاد می کند.