قیمت پک جنرال برای صادرات

روپوش یکبار مصرف بیمارستانی برای بیمارستان ها دارای اهمیت کاملا ویژه ای می باشد که در دونوع که به زنانه و مردانه تولبد می شود و دارای رنگ بندی های مختلف هستند

ابن محصول، از جنس های مرغوب تهیه و با استفاده از دستگاه های مدرن تولید می شوند و به سراسر کشور توزیع و ارسال می شوند.

این لباس ها را می توان در تعداد زیاد بصورت مستقیم به تولیدکنندگان سفارش داد و با قیمت عمده خریداری کرد.

ابعاد روپوش یکبار مصرف بیمارستانی

ابعاد روپوش یکبار مصرف بیمارستانی باید کاملا مناسب باشد و این روپوش ها باید جوری باشد که بیمار و کادر درمان در آن راحت باشد و احساس معذب بودن نکند.

همچنین این لباس ها باید برای افرادی که مورد عمل های جراحی قرار می گیرند مناسب باشد، لذا این لباس ها نه باید زیاد تنگ باشد که بیمار احساس ناراحتی کند و نه باید زیاد گشاد باشد که بیمار نتواند خودش را جمع کند.

با توجه به سایز های مختلف بیماران و وزن های مختلفی که دارند، این لباس ها در سایز های مختلف تولید می شوند.

شما برای دریافت قیمت لباس یکبار مصرف بیمارستانی بصورت عمده می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید

اما در کل لباس های بیمارستانی باید کاملا راحت باشند و ضد حساسیت باشند و قابلیت رد و بدل شدن هوا را داشته باشند. لباس های بیمارستانی ، برای کودکان و بزرگسالان در اندازه های کاملا متفاوت و استاندارد وجود دارند. بعضی از بیماران لباس های کوتاه می پوشند مانند لباس های مخصوص برای ام ار ای.

لباس های بیمارستانی به صورت کلاه و شلوار و پیراهن وجود دارند.لباس های بیمارستانی صورتی برای زنان و دختران مورد استفاده قرار می گیرد و لباس های بیمارستانی آبی و یا رنگ دیگر برای مردان و پسران مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز تولید روپوش یکبار مصرف بیمارستانی

مرکز تولید نیاز مدیکال تولید کننده انواع یکبارمصرف و لباس بیمار پارچه ای که انواع لباس بیمار تترون، نخی و فلامینت را شامل می شود، این لباس ها را در سایزهای مختلف و به صورت کاملا بهداشتی تولید می کند.

لباس های تولیدی ما در این مرکز کاملا استاندارد هستند و به تمام بیمارستان ها و مراکز درمانی و همچنین درمانگاه ها ارسال و توزیع می شوند.

بیمارستان های دولتی و خصوصی از جمله متقاضیان بزرگ این محصول در بازار های داخلی می باشند و می توانند لباس های سفارشی با لوگوی اختصاصی خود را از طریق ما دریافت نماییند

ما با استفاده از پارچه های بدون حساسیت و درجه یک محصول خود را در تعداد بالا ودر انواع لباس بیمار لباس بیمار بچه گانه و بزرگسالانه در این مراکز تولید می کنیم.

ما با افزایش مقدار تولید خود ، کیفیت را نیز به بالا می برند و با اعمال قیمت مناسب، این محصولات را به بازار ارائه می کنیم این محصولات در بسته بندی های بهداشتی به عرضه می رسند.

البسه بیمارستانی یکبار مصرف که از انواع پر فروش و پرکاربرد لباس های موجود در بازار می باشد با گذشت زمان و گسترش خدمات رسانی های درمانی و افزایش تعداد بیمارستان ها و درمانگاه ها مورد توجه و استفاده عده بیشتری قرار گرفت و توانست با اختصاص دادن سهم فروش فراوان به خود و ایفای نقش صحیح طی مدت زمانی اندک به محصولی موفق در بازار تبدیل شود و از روش های گوناگونی به فروش برسد.

معرفی انواع لباس یکبارمصرف بیمارستانی

با گذشت زمان و ارتقا سطح بهداشت جهانی و گسترش خدمات درمانی مانند افزایش تعداد بیمارستان ها و کلینیک ها و افزایش تعداد نیروی درمانی ماهر استفاده از سایر لوازم مربوط به این امر مانند انواع تجهیزات لازم هنگام فعالیت های درمانی و انواع البسه مربوط به این صنف نیز بیش از هر زمان دیگری افزایش یافت.

طی سالیان گذشته از لباس های پارچه ای با رنگ های روشن در اتاق های عمل و یا مطب های دندان پزشکی استفاده می شد تا در صورت وجود آلودگی و کثیفی به سرعت معلوم شود و مورد شست و شو قرار بگیرد اما با گذشت زمان و افزایش سطح بهداشت فردی و همگانی تولید کنندگان در فکر تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت افتادند که به چندین دلیل این لباس ها از برتری های ویژه ای نسبت به لباس های پارچه ای برخوردار بودند.

یکی از این دلایل عدم شک بر روی پاکیزگی کامل البسه یکبار مصرف بود زیرا این لباس ها طی هر استفاده از نایلون های پلمپ خارج و پس از استفاده دور ریخته می شدند و برای عمل ها و فعالیت ها بعدی از لباس های جدیدی استفاده می شد و هیچگونه شکی به علت وجود نا پاکی روی لباس ها وجود نداشت.

دومین دلیل حل مشکل شست و شو با ورود این لباس ها به شمار می رود به طوری که در صورت استفاده از لباس های پارچه ای ممکن بود طی روز چندین دست لباس کثیف و میکروبی تولید گردد که پاکسازی و شست و شوی آن نیازمند تجهیزات ویژه و هزینه های بسیاری بود.