لباس ایزوله یکبار مصرف کودکان

روپوش یکبار مصرف برای محافظت از کودکان یک انتخاب عالی برای اطمینان از ایمنی کودک شما در محیط های مختلف می باشد. این روپوش که با در نظر گرفتن راحتی، ایمنی و دوام طراحی شده است، از مواد ریز متخلخل با کیفیت بالا تولید شده است. پوشش کامل بدن را برای محافظت از کودکان در […]

رنگ بندی:

قیمت:

۱۲۲۰۰تومان

توضیحات کامل محصول

بیشتر بخوانید: ریش بند یکبار مصرف

روپوش یکبار مصرف برای محافظت از کودکان چیست؟

روپوش یکبار مصرف برای محافظت از کودکان پوششی کامل و همه جانبه را برای کودک به همراه خواهد داشت.  این روپوش ها دارای کلاه می باشند از این رو ناحیه سر و گردن را نیز محافظت می کنند. از مواد ریز متخلخل با کیفیت بالا ساخته شده است. پوشش کامل بدن را برای محافظت از کودکان شما در برابر گرد و غبار، خاک، کثیفی و برخی مواد خطرناک فراهم می کند.

 

جزئیات روپوش یکبار مصرف برای محافظت از کودکان

اندازه4XS – سن 4 تا 5 سال
3XS – سن 6 تا 7
2XS – سن 8 تا 9
XS – سن 10 تا 11
موادمیکرو متخلخل،
وزن گرم45-65 گرم در متر
سبکبدون چکمه، کش بر روی کلاه و سرآستین.
الاستیک روی کمر، کشسان روی مچ پا
رنگسفید
کاربرداستفاده غیر پزشکی برای
بیمارستان مرجع، زمین بازی، مدرسه، گردشگری و غیره

 

مشخصات روپوش یکبار مصرف برای محافظت از کودکان

روپوش بچه گانه یکبار مصرف ما به دلیل ویژگی های متفکرانه  نسبت به مابقی محصولات موجود در بازار متفاوت است:

  1. جنس: روپوش یکبار مصرف برای محافظت از کودکان ما از مواد ریز متخلخل ساخته شده است که به دلیل ویژگی های محافظتی عالی خود در برابر انواع مختلف خطرات شناخته شده است و در عین حال تنفس را برای راحتی کودک شما تضمین می کند.
  2. طراحی: روپوش بچه گانه ما شامل یک کلاه برای محافظت بیشتر از سر میباشد و مچ‌های الاستیک برای تناسب راحت دارد، و همچنین دارای یک زیپ جلویی راحت با یک دریچه است که به راحتی پوشیده و کنده می‌شود.

 

مزایای استفاده از روپوش برای کودکان

  1. محافظت کلی: روپوش یکبار مصرف کودکان محافظت کامل بدن را در برابر خطرات مختلف ارائه می دهد. این یک سد موثر در برابر ذرات و مایعات کم خطر است و ایمنی کودک شما را تضمین می کند.
  2. راحتی: با وجود طراحی محافظ و محکم، این روپوش برای راحتی کودکان ساخته شده است. قابلیت تنفس و ویژگی های الاستیک آن امکان حرکت آزاد را فراهم می کند که برای طبیعت فعال بچه ها حیاتی است.
  3. سهولت در استفاده: طراحی زیپ جلو باعث شده یک دریچه محافظ برای پوشیدن و کار کودکان در پوشش را اسان کند.

موارد استفاده محصول: روپوش بچه گانه یکبار مصرف برای فعالیت های متعددی که کودکان ممکن است کثیف شوند یا در معرض خطرات احتمالی قرار گیرند، مانند نقاشی، باغبانی، آزمایش های علمی و غیره مناسب است. همچنین یک راه حل عملی برای مدارس، کارگاه های کودکان و محیط های مراقبت های بهداشتی برای اطمینان از ایمنی و بهداشت است.

سوالات متداول شما درباره روپوش یکبار مصرف برای محافظت از کودکان

  1. چه سایزهایی برای روپوش یکبار مصرف بچه گانه موجود است؟  روپوش یکبار مصرف برای محافظت از کودکان ما در اندازه های مختلف برای پذیرایی از کودکان در سنین و تیپ های بدنی موجود است. طراحی روپوش فضای کافی برای حرکت را ارائه می دهد و بدون در نظر گرفتن اندازه انتخابی راحت را تضمین می کند. هر قطعه با دقت طراحی شده است تا اطمینان حاصل شود که محافظت و راحتی در همه اندازه ها را فراهم می کند.
  2. کیفیت و ایمنی روپوش یکبار مصرف برای محافظت از کودکان را تضمین می کنید؟ ما بیشترین اهمیت را به کیفیت و ایمنی محصولات خود به ویژه محصولات طراحی شده برای کودکان می دهیم. روپوش یکبار مصرف برای محافظت از کودکان در هر مرحله تولید تحت آزمایش های دقیق برای تضمین کیفیت قرار می گیرد. ما در طول تولید به استانداردها و مقررات ایمنی بین‌المللی پایبند هستیم و به طور منظم استحکام مواد، مقاومت در برابر پارگی و دوام کلی را آزمایش می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که لباس با استاندارد های روز و با کیفیت بالا انتظارات شما مطابقت دارد.
  3. چگونه از راحتی کودک خود مطمئن باشیم؟ راحتی یکی از ملاحظات کلیدی در طراحی روپوش یکبار مصرف برای محافظت از کودکان ما می باشد. این روپوش ساخته شده از مواد میکرو متخلخل قابل تنفس، پوشیدن راحت را در طول فعالیت های مختلف تضمین می کند. مچ‌های الاستیک، تناسب خوبی را در هنگام استفاده کودک ایجاد می‌کنند و در عین حال امکان حرکت آزاد را فراهم می‌کنند و طبیعت فعال کودکان را از بین نمیبرد.
  4. آیا پوشیدن و درآوردن روپوش یکبار مصرف برای محافظت از کودکان آسان است؟ روپوش یکبار مصرف ما برای کودکان طراحی شده است. زیپ جلویی با یک دریچه محافظ امکان پوشیدن و درآوردن آسان را فراهم می کند. این ویژگی استقلال کودک را ارتقا می دهد و پوشش را به یک راه حل عملی برای فعالیت های مختلف تبدیل می کند. با این حال، همیشه توصیه می شود که یک بزرگسال برای اطمینان از ایمنی، کودکان را هنگام پوشیدن یا درآوردن روپوش نظارت کند.
  5. آیا روپوش یکبار مصرف کودک می تواند برای استفاده در مدرسه یا مکان های دیگر سفارشی شود؟ بله، ما گزینه‌های سفارشی‌سازی روپوش یکبار مصرف برای محافظت از کودکان خود را البته در سفارش‌هایی با حجم مشخص ارائه می‌دهیم. سفارشی‌سازی می‌تواند شامل لوگوی مدرسه، جزئیات رویداد یا طرح‌های رنگی خاص باشد. لطفاً با تیم خدمات مشتری ما تماس بگیرید تا در مورد نیازهای خاص خود و امکانات موجود صحبت کنید.

محصولات مرتبط