لباس ایزوله رنگارنگ یکبار مصرف

لباس ایزوله رنگارنگ یکبار مصرف امروزه در تمامی بیمارستان ها و بسیاری از ارگان ها که نیاز به دوری از انواع آلودگی ها و خطرات احتمالی دارند استفاده میشود. این محصول از زمان تولید جای بسیاری از لباس های پارچه ای را گرفته و به یکی از بهترین انتخاب ها هم برای بیماران و هم […]

رنگ بندی:

قیمت:

24000تومان

توضیحات کامل محصول

لباس ایزوله رنگارنگ یکبار مصرف امروزه در تمامی بیمارستان ها و بسیاری از ارگان ها که نیاز به دوری از انواع آلودگی ها و خطرات احتمالی دارند استفاده میشود. این محصول از زمان تولید جای بسیاری از لباس های پارچه ای را گرفته و به یکی از بهترین انتخاب ها هم برای بیماران و هم پرسنل انواع ارگان ها را گرفته است.

لباس ایزوله رنگارنگ یکبار مصرف چیست؟

امروزه بیماری های مختلف که از طریق باکتری ها و آلودگی هایی که در سطح جامعه و یا مراکز ها و بیمارستان ها وجود دارد جان انسان ها را به خطر می اندازد و این موضوع باعث شده تا همگان به فکر راه حل این موضوع باشند. لباس ایزوله رنگارنگ یکبار مصرف محصولی کارآمد در رابطه با این موضوع است. این محصول توسط شرکت ما با بهترین مواد و تکنولوژی روز دنیا در حال تولید است. با توجه به اینکه لباس ایزوله رنگارنگ یکبار مصرف از مواد غیر بافته PP تولید شده انتخابی خوب برای شما می باشد چرا که برای تنفس شما در حین کار و همچنین پوشش شما هیچ گونه مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

جزئیات لباس ایزوله رنگارنگ یکبار مصرف:

ویژگی:

مواد غیر بافته PP، سبک، قابل تنفس و راحت برای پوشیدن.
پوشیدن و در آوردن بسیار آسان بوده و همچنین بدون واکنش آلرژیک برای پوست لطیف شماست.
لباس ایزوله رنگارنگ یکبار مصرف به طور حیرت آوری از ورود کثیفی، روغن، چربی و مایعات جلوگیری می کند.

مشخصات پایه:
اندازهM-5XL
موادPP غیر بافته شده
وزن گرم40 گرم
سبکبلوز: الاستیک روی کلاه و سرآستین، بدون جیب.

شلوار: کش روی کمر، کشدار روی مچ پا، همراه با جیب

رنگسفید، آبی، زرد، قرمز، نارنجی … به عنوان درخواست
کاربردصنایع غذایی، کشاورزی، صنایع شیمیایی، تولیدی، پزشکی و سایر زمینه ها

 

محصولات مرتبط