کاور آستین کودک پلی پروپیلن

کاور آستین کودک پلی پروپیلن از پارچه پلی پروپیلن تابیده شده با پرز کم که نرم، سبک و بدون لاتکس می باشد، تولید شده است. علاوه بر این، پارچه‌ نبافته پلی پروپیلن راحت و قابل تنفس است و تجربه‌ای عالی را برای کاربر به همراه دارد. دارای کش در دو انتها مچ و آرنج برای […]

رنگ بندی:

قیمت:

12400 تومان

توضیحات کامل محصول

کاور آستین کودک پلی پروپیلن از پارچه پلی پروپیلن تابیده شده با پرز کم که نرم، سبک و بدون لاتکس  می باشد، تولید شده است. علاوه بر این، پارچه‌ نبافته پلی پروپیلن راحت و قابل تنفس است و تجربه‌ای عالی را برای کاربر به همراه دارد. دارای کش در دو انتها مچ و آرنج برای پوشاندن ساعد هستند.

کاور آستین کودک پلی پروپیلن

معرفی محصول

  1.  جنس مواد عالی نبافته
  2. بدون پرز، ضد آب، استحکام کششی خوب، راحت
  3. قابل تنفس، عالی برای دفع گرمای بدن، مقاوم در برابر ترشحات
  4. وزن گرم: 25-40 گرم
  5. اندازه: 40×20cm,45×22cm
  6. یکبار مصرف
  7. سبک: دست ساز
  8. رنگ: آبی، سبز، قرمز، سفید، زرد
  9. طرح های مختلف محصولات به درخواست شما در دسترس هستند
  10. نمونه ها و سفارشی سازی در دسترس است

از این کارو آستین ها می توانید برای فعالیت های روزمزه کودک یا فعالیت هایی همچون نقاشی، سفالگری، کار دستی استفاده کنید. این نوع از کاور آستین ها در برابر آلودگی ها و کثیفی های ناشی از فعالیت ها بر روی دست یا سرآستین های لباس محافظت می کند. آن ها همچنین از ایجاد بریدگی های صطحی و ساییدگی دست کودکان در بازی های جلوگیری کند. از آنجاییکه ضد حساسیت می باشند و قابلیت استفاده برای مدتی طولانی دارند. در عین حال انعطاف پذیر بوده و کودک در آن ها احساس آزادی حرکت دارد.

محصولات مرتبط