کلاه یکبار مصرف پزشکی

کلاه یکبار مصرف پزشکی امروزه در فروشگاه اینترنتی با صرف زمان و هزینه کمتر نسبت به فروش حضوری در دسترس مشتری قرار گرفته است. مشتری می تواند با بررسی جزئیات محصول مورد نظر خود نسبت به خرید آن اقدام نماید. در عین حال می تواند در راستای اطلاعات تکمیلی مورد نظر خود با مشاورین فروش […]

رنگ بندی:

قیمت:

1800تومان

توضیحات کامل محصول

کلاه یکبار مصرف پزشکی امروزه در فروشگاه اینترنتی با صرف زمان و هزینه کمتر نسبت به فروش حضوری در دسترس مشتری قرار گرفته است. مشتری می تواند با بررسی جزئیات محصول مورد نظر خود نسبت به خرید آن اقدام نماید. در عین حال می تواند در راستای اطلاعات تکمیلی مورد نظر خود با مشاورین فروش در ارتباط باشد.

کلاه یکبار مصرف پزشکی

کلاه یکبار مصرف پزشکی

کلاه های یکبار مصرف پزشکی یکی از پوشش های اجباری در اماکن بهداشتی محسوب می شود. در طول مدت زمانی که پزشک در محل کار خود حضور دارد باید از کلاه یکبار مصرف استفاده نماید. علاوه بر این لباس های پزشکی که شامل کلاه پزشکی نیز می شود به دلیل رعایت بهداشت یک عنصر مهم محسوب می شود.

جنس آن ها از SMS (دو لایه اسپان باند و یک لایه ملت بلون)می باشد، این پارچه های نبافته دارای استحکام و مقاومت بالا در برابر پارگی و ساییدگی، محافظ خوب در برابر میکروب، دارای لطافت و نرمی مطلوب، بدون پرز و ریزگرد، مانع عالی در برابر جذب آب و الکل و قابل عرضه در گرماژهای (وزن) مختلف است.

استفاده از کلاه یکبار مصرف سر پزشک را برای مدت طولانی تمیز و مرتب نگه می دارد و از ورود مو به ناحیه کار محافظت می کند. با استفاده پرستاران از این کلاه های یکبار مصرف محیط درمان را پاکیزه نگه می دارند.

آن ها به گونه ای طراحی شده اند تا برای مردان و زنان  با اکثر اشکال سر متناسب باشد. مواد نرم و جاذب SMS باعث می شود کلاه های یکبار مصرف (آقایان و زنان) قابل تنفس و سبک باشد. دقت کنید که آن ها  فقط برای یک بار استفاده در نظر گرفته شده اند و آن ها را پس از مصرف به دور بیندازید.

 استفاده از کلاه برای مردان و زنان آسان است. طراحی راحت کلاهک طبی (یکبار مصرف) به گونه ای است که با یک بند در پشت سر قابل تنظیم است و به لطف گره های پشتی کاملاً روی سر قرار می گیرند، در نتیجه احساس نمی کنید چیزی روی سرتان است. کلاه ها عرق را جذب می کنند و نیازی به پاک کردن مداوم پیشانی و چشم های خود ندارید. گذاشتن و برداشتن کلاه های جراحی بسیار راحت است.

موارد استفاده از کلاه یکبار مصرف :

  •  بیمارستان
  • کلینیک
  • درمانگاه
  • دندانپزشکی
  • دامپزشکی
  • سالن های زیبایی

رنگ سفید یکی از پرکاربردترین رنگ هاست که می توانید با آن جلوه های زیادی بسازید. لذا کلاه های یکبار مصرف سفید با هر رنگ یونیفورم مطابقت پیدا می کند.

محصولات مرتبط