معنی و کاربرد ملحفه دوسرکش یکبار مصرف

کاربرد ملحفه دو سرکش یکبار مصرف چیست ؟ همانطور که از نام آن پیداست، این ملحفه های دارای دوکش می باشند که در دوطرف تخت ثابت می شوند و از حرکت کردن و جا به جایی ملحفه بر روی تخت جلوگیری می کنند. کش ها موجب کشیده شدن ملحفه ها  در قسمت زیری تشک های روی تخت می شوند. آن ها از جنس اسپان باند هستند و در صورت لزوم می توان آن ها را به راحتی دور انداخت.  تجزیه پذیر هستند، به این معنی که شما لازم نیست نگران آسیب رساندن به محیط باشید.

معنی و کاربرد ملحفه دوسرکش یکبار مصرف
این ملحفه ها به راحتی بر روی تشک تخت قرار می گیرند و جدا می شوند. آن ها از تشک در برابر مایعات، ترشحات و مواد شیمیایی محافظت می کنند. مزیت اصلی آن ها اینست که با توجه به یکبار مصرف و تجزیه پذیر بودن نیاز به شستشو ندارند. ملحفه دو سرکش یکبار مصرف یک راه حل همه کاره و مقرون به صرفه و مفید ارائه می کند که در عین حال راحتی و بهداشت مطلوب را تضمین می کند. آن ها به عنوان ملحفه های پزشکی مورد استفاده در بیمارستان ها و سایر مراکز پزشکی محبوب ترین هستند. به کاهش خطر آلودگی متقابل و کنترل عفونت کمک می کنند، همچنین می توانند از نشت و لکه  و انتقال عفونت بین افراد جلوگیری کنند.
 ملحفه یکبار مصرف پلی پروپیلن  از مواد پارچه نبافته با کیفیت بالا ساخته شده است که قابل تنفس و استفاده آن راحت است.سبک وزن، نرم و ضد الکتریسیته ساکن است و هیچ فشار و حساسیتی را برای پوست استفاده کننده ایجاد نمی کند. خواب راحت و سالمی به راحتی خواب یک نوزاد را برای کاربر به همراه دارد.
انواع ملحفه ها چه نام دارند؟
ملحفه های در دو نوع اصلی وجود دارند: یک پارچه تخت به سادگی یک ورق پارچه مستطیل شکل است، که بر روی تخت قرار می گیرد، در حالی که یک نوع دیگر ملحفه دارای چهار گوشه و گاهی اوقات دو یا چهار طرف است که با کش به گوشه های تخت کشیده شده و بر روی آن ثابت می شود. ملحفه های یکبار مصرف در دو رنگ آبی  سفید تولید و روانه بازار می شوند که بیشتر از رنگ سفید آن ها در اماکنی که نیاز به مراقبت های بهداشتی می باشد استفاده می شود.