مزایای استفاده از ملحفه های یکبار مصرف اسپان باند

ملحفه های یکبار مصرف نبافته از موادی چون  پلی پروپیلن PP، پیام کوتاه(Spunbond- Meltblown-  Spunbond) SMS، اسپان لس Spunlace تولید می شوند. این مواد اغلب محکم و بادوام هستند که به راحتی پاره نمی شوند و برای استفاده در محیط های پزشکی ایده آل است.

مزایای ملحفه های یکبار مصرف اسپان باند

ملحفه های یکبار مصرف اسپان باند  سبک وزن، قابل تنفس، راحت برای خوابیدن و جاذب رطوبت، بنابراین به شما کمک می کند هنگام عرق کردن خشک بمانید. همچنین ضد حساسیت است و برای افرادی که دارای حساسیت یا پوست حساس هستند گزینه ای ایده آل است. این نوع از ملحفه ها با احتمال کمتری  باکتری ها را در خود جای می دهند، در نتیجه برای استفاده در محیط هایی که بهداشت در آنها اهمیت دارد مناسب باشند. در عین حال ملحفه های یکبار مصرف نبافته  از آلودگی های متقابل جلوگیری می کند و از بیماران و کارکنان در برابر گسترش عفونت محافظت می کند. به همین دلیل، ملحفه های یکبار مصرف نبافته اغلب در عمل های جراحی استفاده می شود. آنها یک مانع استریل بین بیمار و هرگونه تجهیزات یا سطوح بالقوه آلوده ایجاد می کنند.

کاربرد در محیط

  •  بیمارستان ها
  • اسپاها
  • هتل ها
  • مراکز مراقبت های بهداشتی
اگر به دنبال راهی برای داشتن خوابی راحت و بدون نگرانی در مورد ملحفه های خود هستید، ملحفه های یکبار مصرف نبافته گزینه بسیار خوبی هستند. آنها برای پوست شما نرم و ملایم هستند و تشک شما را تمیز و عاری از هرگونه آلودگی یا باکتری نگه می دارند. بنابراین می توانید با دانستن اینکه ملحفه های شما  تمیز و ایمن هستند خیالتان راحت باشد.
با این حال، اگر برای بررسی نیازهای خود وقت بگذارید و کمی تحقیق کنید، می توانید ملحفه های مناسب برای خانه یا کسب و کار خود را پیدا کنید. هنگام انتخاب ملافه یکبار مصرف نبافته باید به چند نکته توجه کرد. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا بهترین مورد را انتخاب کنید:
  1.  اندازه تخت: باید مطمئن شوید که ملحفه به اندازه کافی بزرگ است و به راحتی روی تخت قرار گیرد.
  2. عملکرد ملحفه: ملحفه های نبافته در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف موجود هستند، بنابراین می‌توانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.
  3. قیمت ملحفه: ملحفه های تخت دارای مواد مختلفی هستند، PP، SMS، spunlace، میکرو متخلخل، و قیمت متفاوتی دارند، شما باید مطمئن شوید که ملحفه ای متناسب با بودجه خود انتخاب می کنید.
  4. دوام ملحفه: ملحفه های نبافته از مواد مختلفی ساخته می شوند، بنابراین شما باید ملحفه هایی را انتخاب کنید که بادوام هستند.