کاور کفش یکبار مصرف اسپان باند

کاور کفش یکبار مصرف اسپان باند با یک نوار کشی که آن را مناسب و تطبیق پذیر با همه کفش ها می کند. مواد مورد استفاده در تولید کاور کفش نه تنها ابریشمی و نرم است، بلکه نفوذ پذیری کمتری نسبت به باقی نمونه ها دارد. کاور کفش یکبار مصرف راه حلی مقرون به صرفه […]

رنگ بندی:

قیمت:

1300تومان

توضیحات کامل محصول

کاور کفش یکبار مصرف اسپان باند با یک نوار کشی که آن را مناسب و تطبیق پذیر با همه کفش ها می کند. مواد مورد استفاده در تولید کاور کفش نه تنها ابریشمی و نرم است، بلکه نفوذ پذیری کمتری نسبت به باقی نمونه ها دارد.

کاور کفش یکبار مصرف راه حلی مقرون به صرفه

کاور کفش یکبار مصرف اسپان باند برای یک بار استفاده طراحی شده اند و شما پس از هر بار استفاده و دور انداختن آن خطر آلودگی متقاطع را در محیط های مختلف کاهش می دهید.

در حالی که روکش های کفش ما از مواد اولیه با کیفیت تولید می شوند که ضخامت و دوام بیشتری را فراهم می کند، اما این محصول ضد آب نیست. برای صنایع غذایی و کارهای مختلف که با مایعات سرو کار دارند، کاور کفش نایلونی ضخیم انتخاب مناسبی می باشد.

البته در محیط های آزمایشگاهی و مهم از کاور چکمه یکبار مصرف نیز استفاده فراوان می شود. در کل کاور کفش اسپان باند به تمیز نگه داشتن کف‌ ها  از آلودگی‌ های معروف هستند و آلودگی را از شما و پا های شما دور نگه می دارند.

مزایای استفاده از کاور کفش اسپان باند

برای محافظت فرش یا کف محیط در برابر آلودگی های ناشی از کفش آن ها گزینه مناسب می باشند. به طور موثر از کفش ها در برابر آلودگی ها، ریختن و کثیفی محافظت می کند.

پوشیدن و در آوردن کاور کفش یکبار مصرف بسیار راحت بود و کارکنان شما در کسری از ثانیه می توانند هم به تمیزی و سلامتی اهمیت دهند و همچنین کار خود را به درستی انجام دهند.

آنها اغلب در محیط هایی استفاده می شوند که نظافت و بهداشت یک امر مهم است، مانند بیمارستان ها که از محصولات یکبارمصرف پزشکی استفاده می شود تا بیماران و پزشکان دور از مریضی ها بمانند.

روکش کفش یکبار مصرف در رنگی از جمله سفید، آبی، سبز و مشکی موجود است و شما می توانید برای خرید این محصول با مشاوران نیازپوش در تماس باشید.

برخی از روکش‌های کفش یکبار مصرف به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای دید بالا هستند، با رنگ‌های روشن یا نوارهای بازتابنده که در شرایط کم نور به راحتی دیده می‌شوند.

در برخی موارد، رنگ روکش کفش ممکن است برای هدف خاصی انتخاب شود. به عنوان مثال، روکش کفش سفید ممکن است برای محیط‌ های اتاق پزشکی انتخاب شود تا خطر آلودگی به حداقل برسد.

در حالی که روکش کفش‌های آبی یا سبز ممکن است در بیمارستان‌ها و سایر مراکز درمانی ترجیح داده شوند.

محصولات مرتبط