کاور بارانی پلاستیکی پلی اتیلن یکبار مصرف

کاور بارانی پلی اتیلن یکبار مصرف همراه با یک کلاه و دکمه، حتی در شدیدترین بارندگی ها خشک و پاکیزه بمانید. این بارانی از مواد پلی اتیلن (PE) با کیفیت بالا ساخته شده است، سبک وزن، ضد آب و مقاوم در برابر مایعات است و حداکثر محافظت در برابر باران و شرایط مرطوب را تضمین […]

رنگ بندی:

قیمت:

59000 تومان

توضیحات کامل محصول

کاور بارانی پلی اتیلن یکبار مصرف همراه با یک کلاه و دکمه، حتی در شدیدترین بارندگی ها خشک و پاکیزه بمانید.

این بارانی از مواد پلی اتیلن (PE) با کیفیت بالا ساخته شده است، سبک وزن، ضد آب و مقاوم در برابر مایعات است و حداکثر محافظت در برابر باران و شرایط مرطوب را تضمین می کند.

پانچو پلاستیکی یکبارمصرف برای اکثریت شغل های بیرونی و همچنین سفر های شما به شهر های بارانی فوق العاده می باشد.

کاور بارانی پلاستیکی

کاور بارانی پلاستیکی پلی اتیلن یکبار مصرف چیست؟

این کاور بارانی یکبار مصرف کلاه دار است و سرآستین های باز همراه با 4 دکمه جلو، تناسب ایمن و راحت را ارائه می دهند.

در عین حال سهولت حرکت را تضمین می کنند.

کاور بارانی پلاستیکی پلی اتیلن یکبار مصرف ما در رنگ های مختلف موجود است، برای فعالیت در فضای باز، رویدادها و شرایط اضطراری که نیاز به محافظت در برابر باران و شرایط مرطوب دارند، عالی هستند.

بیشتر بخوانید: کاور کفش یکبار مصرف

مزایا و ویژگی های بارانی پلی اتیلن

  • مواد: ساخته شده از مواد پلی اتیلن با کیفیت بالا، کاور بارانی یکبار مصرف ما سبک وزن، ضد آب و مقاوم در برابر مایعات هستند و محافظت بهینه را در محیط های مرطوب ارائه می دهند.
  • کلاه دار : کلاه پوشش کامل سر را تضمین می کند و شما به راحتی می توانید در شرایط بد بارانی از سر خود محافظت کنید.
  • سرآستین‌های باز : سرآستین‌های باز باعث سهولت حرکت و انعطاف‌پذیری در هنگام پوشیدن بارانی می‌شوند و تجربه‌ای راحت‌تر و کارآمدتر را فراهم می‌کنند.
  • 4 دکمه جلو : 4 دکمه جلویی یک تناسب ایمن و راحت را تضمین می کند و پوشیدن و درآوردن کاور بارانی پلی اتیلن یکبار مصرف را آسان می کند و در عین حال ظاهری تمیز و حرفه ای دارد.
  • رنگ‌ها : بارانی‌ های پلی‌اتیلن یکبار مصرف ما در رنگ‌های متنوعی موجود هستند و به شما این امکان را می‌دهند تا رنگی را انتخاب کنید که با ترجیحات و نیازهای شما مطابقت دارد.

 

محصولات مرتبط