کاور آستین پلاستیکی یکبار مصرف

با کاور پلاستیکی یکبار مصرف آستین و بازو از محافظت و بهداشت خوب در محیط های کاری خود نهایت اطمینان را داشته باشید. این کاور های پلاستیکی با کیفیت بالا از مواد پلاستیکی بادوام و سبک تولید شده اند که محافظت عالی در برابر مایعات و آلودگی ها ایجاد می کند. کاور آستین پلاستیکی برای […]

رنگ بندی:

قیمت:

۱3۰۰ تومان

توضیحات کامل محصول

با کاور پلاستیکی یکبار مصرف آستین و بازو از محافظت و بهداشت خوب در محیط های کاری خود نهایت اطمینان را داشته باشید. این کاور های پلاستیکی با کیفیت بالا از مواد پلاستیکی بادوام و سبک تولید شده اند که محافظت عالی در برابر مایعات و آلودگی ها ایجاد می کند.

کاور آستین پلاستیکی برای چیست؟

کاور آستین نایلونی یا پلاستیکی یکبار مصرف محصولی بادوام و قابل اعتماد است که کاربردهای مختلفی را ارائه می کنند و از مواد پلی اتیلن ضد آب (PE) تولید شده‌اند که یک محصول بی نظیر از لحاظ کیفیت و دوام می باشند.

نیازپوش متعهد به ارائه محصولات با کیفیت برتر است و اطمینان می دهیم که با بهترین قیمت کاور آستین یکبار مصرف را بخرید . با استتفاده از این محصول بازوهای خود را از کثیفی در امان نگه دارید.

جدا از ارائه حفاظت قابل اعتماد و کاهش خطر آلودگی، این کاور آستین ها می توانند به صرفه جویی در هزینه های مربوط به تمیز کردن، ا، و جایگزینی محافظ بازوی قابل استفاده مجدد کمک کنند.

مزایای کاور آستین پلاستیکی یکبار مصرف

مواد پلاستیکی استفاده شده در کاور آستین یکبار مصرف این اطمینان را می دهد که کاربران در طول ساعات طولانی می توانند بدون اینکه احساس کنند چیزی در دستانشان است کار کنند.

فرآیند تولید ماشینی و فن آوری آب بندی اولتراسونیک که در ایجاد این کاور های بازو استفاده می شود، دوام و عملکرد آنها را افزایش می دهد و تضمین می کند که محافظت پایدار و قابل اعتمادی را ارائه می دهند.

سرآستین های کشی روی کاور بازو یکبار مصرف، باعث راحتی کامل شما می شود و به کاربران اجازه می دهد تا وظایف خود را به راحتی و بدون خطر لیز خوردن آستین انجام دهند. اگر برای خرید محصولات یکبارمصرف صنایع غذایی نیازپوش را دنبال می کنید پس انتخاب درستی انجام دادید.

کاور آستین پلاستیکی یکبار مصرف علاوه بر ارائه حفاظت قابل اعتماد و کاهش خطر آلودگی، کار شما را خیلی آسان تر از قبل می کند و شما دیگر نگران آلودگی ها نیستید.

بیشتر بخوانید: تولید کننده کاور کفش یکبار مصرف

جزئیات کاور آستین پلاستیکی

موادPE، CPE
اندازه40x20cm، 40x22cm، 48x22cm یا به صورت سفارشی
ضخامت12 میکرون، 13 میکرون، 15 میکرون، یا سفارشی.
MOQ100000 عدد
جزئیات بسته بندیبه صورت سفارشی برای سفارش های عمده.
امکاناتیکبار مصرف، سبک وزن، راحت، انعطاف پذیر، مقرون به صرفه، نرم و زیبا.
کاربردبه طور گسترده در خانه، باغ، هتل، بیمارستان و صنایع غذایی و غیره استفاده می شود.
زمان تحویلبه مقدار سفارش بستگی دارد.
بندر بارگیریمازندران
شرایط پرداختنقد

 

محصولات مرتبط