کاور آستین دوسرکش اسپان باند

با کاور آستین و بازو رنگارنگ غیر بافته PP ما، سبکی را به محیط کار خود اضافه کنید و در عین حال از محافظت بهینه بازو اطمینان حاصل کنید. این آستین های بازو که از مواد نبافته پلی پروپیلن با کیفیت بالا تولید شده اند، محافظت عالی در برابر مایعات، پاشیدن و آلودگی ها را […]

رنگ بندی:

قیمت:

1500 تومان

توضیحات کامل محصول

با کاور آستین و بازو رنگارنگ غیر بافته PP ما، سبکی را به محیط کار خود اضافه کنید و در عین حال از محافظت بهینه بازو اطمینان حاصل کنید. این آستین های بازو که از مواد نبافته پلی پروپیلن با کیفیت بالا تولید شده اند، محافظت عالی در برابر مایعات، پاشیدن و آلودگی ها را ارائه می دهند. کاور آستین و بازو امروزه در انواع مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند تا جدا از دوری الودگی شما اطمینان حاصل کنید که لباس های شما در برابر خرابی و یا رنگی شدن در امان بمانند.

مشخصات پایه:

اندازه40x20cm،45x20cm،60x20cm، یا به صورت سفارشی
موادPP
وزن گرم20-50 گرم
رنگسفید، آبی، سبز، صورتی، زرد و …
بسته بندیقابل سفارشی سازی است
کاربردبیمارستان، اتاق استریل، صنایع غذایی، آزمایشگاه ها، رستوران ها و غیره

بیشتر بخوانید: ساق دست یکبار مصرف

مزایای کاور آستین و بازو رنگارنگ غیر بافته PP

این کاور های یکبار مصرف با دارا بودن سرآستین های کشی برای تناسب ایمن و راحت، به طور خاص برای استفاده در صنایعی مانند فرآوری مواد غذایی، تولید، رنگ آمیزی، تمیز کردن و سایر محیط هایی که نیاز به محافظت در برابر نشت و آلودگی دارند، طراحی شده اند. با طیف گسترده ای از رنگ های موجود، شما می توانید رنگ مناسبی را برای مطابقت با برند و ترجیحات خود انتخاب کنید. کاور آستین و بازو رنگارنگ غیر بافته PP ما برای تجهیزات حفاظتی شخصی شما ارائه شده و بدون به خطر انداختن راحتی شما، محافظت قابل اعتمادی را ارائه می دهد.

سوالات متداول درباره کاور آستین و بازو

الف: آیا می توان از این کاور های بازو در یک محیط پزشکی استفاده کرد؟ در حالی که این آستین های یکبار مصرف برای انواع صنایع، از جمله فرآوری مواد غذایی و مراقبت های دامپزشکی مناسب هستند، ممکن است شرایط خاصی را برای استفاده در یک محیط پزشکی برآورده نکنند. توصیه می شود قبل از استفاده از این آستین بازو در یک محیط پزشکی با دستورالعمل ها و الزامات مرکز خود مشورت کنید.

بیشتر بخوانید: انواع ساق دست

ب: چگونه اندازه مناسب خود را انتخاب کنم؟ کاور آستین و بازو رنگارنگ غیر بافته PP ما با استاندارد های روز و اندازه جهانی طراحی شده‌اند تا به راحتی با اکثر اندازه‌های بازو مطابقت داشته باشند. سرآستین های کشی تناسب ایمن و راحت را تضمین می کند و این آستین های بازو را برای طیف وسیعی از حرفه ها مناسب می کند.

پ: چگونه می توانم این آستین های بازو را پس از استفاده از بین ببرم؟ پس از استفاده، به سادگی کاور آستین و بازو رنگارنگ غیر بافته PP را بردارید و آن را طبق دستورالعمل های دفع زباله مرکز خود دور بریزید. برای حفظ یک محیط کاری تمیز و بهداشتی، رعایت روش های دفع مناسب ضروری است.

ت: آیا می توان از این آستین های بازو در محیط های شیمیایی یا خطرناک استفاده کرد؟ در حالی که کاور آستین و بازو رنگارنگ غیر بافته PP ما در برابر مایعات، پاشیده شدن و آلاینده ها محافظت می کنند ممکن است برای استفاده در محیط های بسیار خطرناک که شامل قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی یا سایر مواد مضر است مناسب نباشند. توصیه می شود قبل از استفاده کاور آستین و بازو رنگارنگ غیر بافته PP در چنین محیط هایی با دستورالعمل ها و الزامات مرکز خود مشورت کنید.

محصولات مرتبط