پیش بند پلاستیکی دندانپزشکی یکبار مصرف

پیش بند پلاستیکی دندانپزشکی یکبار مصرف به گونه ای طراحی شده است که از گردن تا زانو را در برابر مایعات و ترشحات گوناگون محافظت کند. آن ها ضد آب و ضد نشت هستند یا به نوعی می توان گفت از نفوذ آب به پوشش زیری جلوگیری می کنند. ویژگی های پیش بند نایلونی دندانپزشکی […]

رنگ بندی:

قیمت:

1700 تومان

توضیحات کامل محصول

پیش بند پلاستیکی دندانپزشکی یکبار مصرف به گونه ای طراحی شده است که از گردن تا زانو را در برابر مایعات و ترشحات گوناگون محافظت کند. آن ها ضد آب و ضد نشت هستند یا به نوعی می توان گفت از نفوذ آب به پوشش زیری جلوگیری می کنند.

ویژگی های پیش بند نایلونی دندانپزشکی

پیش بند های ما از مواد درجه یک و فوق العاده ضخیم به دست شما می رسد و به این دلیل پیش بند ها محافظت بهتری در برابر نشت و پاشش ایجاد می کنند.

طراحی پیش بند به شکلی است که راحتی را تضمین می کند و امکان حرکت آسان را برای دندانپزشک فراهم می کند. همچنین پیش بند را می توان به راحتی پوشید و برداشت و کارایی را در یک محیط پزشکی افزایش داد.

به دلیل یکبار مصرف بودن، خطر آلودگی متقابل نیز کاهش می یابد و بالاترین سطح بهداشت را میتوانید داشته باشید.

ناگفته نماند پیش بند یکبار مصرف پلاستیکی در تولید مواد غذایی نیز باعث ارتقای بهداشت می شوند و خطر آلودگی متقاطع را در یک محیط به حداقل می رساند.

پیش بند های پلاستیکی یکبار مصرف ما برای طیف وسیعی از محیط های پزشکی از جمله بیمارستان ها، کلینیک ها، آزمایشگاه ها و سایر موسسات مراقبت های بهداشتی نیز ایده آل هستند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات یکبارمصرف پزشکی و استفاده از آن ها برای راحتی و شیک بودن مطب دندانپزشکی خود میتوانید با ما در ارتباط باشید.

این پیش بند یک شکاف در پشت گردن دارد، بنابراین می توانید به راحتی آن را هنگام اتمام کار خود آن را در بیاورید.

 

چرا پیش بند پلاستیکی استفاده کنیم؟

ابتدا باید بگوییم که پیش بند های پلاستیکی را می توان پس از یک بار استفاده دور انداخت و به طور موثر خطر آلودگی را به حداقل رساند.

آنها به عنوان یک مانع در برابر تماس مستقیم مشتری با تجهیزات، خون و مواد مورد استفاده در دندانپزشکی شما عمل می کنند.

پوشیدن این پیش بند ها در شیفت های طولانی چقدر می تواند راحت باشد؟ راحتی یک نکته کلیدی در طراحی پیش بند ما است.

نیازپوش در تولید پیشبند پلاستیکی یکبار مصرف از موادی استفاده می کند که نه تنها قوی و بادوام است، بلکه سبک و راحت است. امکان دارد یک لمینت کردن یا هر جراحی دیگری در دندانپزشکی شما ساعت ها طول بکشد و شما با استفاده از پیش بند پلاستیکی هیچ چیزی را حس نمی کنید.

امروزه برای دندانپزشک حرفه ای باید در هنگام معاینه و درمان بیمار، از پیش بند نایلونی استفاده کند.

خرید پیش بند پلاستیکی با کیفیت

پیش بند یکبار مصرف جایگزینی تمیز و بهداشتی به جای پیش بند پارچه ای معمولی است. پیشبند های پارچه ای نه تنها گران هستند بلکه می توانند مقدار زیادی کثیفی و باکتری را نیز جمع کنند.

این بدان معنی است که آنها باید به طور منظم شسته شوند که می تواند بسیار معکوس و گران باشد. بنابراین، انتخاب ساده تر، پیش بند یکبار مصرف خواهد بود.

البته ناگفته نماند می توان چندین بار از آنها استفاده کرد، البته به شرطی که آسیبی به آنها وارد نشود. پیش بند یکبار مصرف ما سازگار با محیط زیست بوده و قابل بازیافت است.

محصولات مرتبط