پارچه های اسپان باند مورد استفاده در زندگی روزمره

پارچه های نبافته درب فرصت را برای راحتی زندگی روزمره باز کرده اند. چندی پیش، این فقط یک رویا یا تخیل دیوانه کننده بود. منسوجات نبافته چندین صنعت را متحول کرده اند و اکنون در صدها محصول وجود دارند که در غیر این صورت بسیار گران یا زیان آور خواهند بود.

یکی از ویژگی های برجسته منسوجات نبافته این است که در صورت نیاز بسیار بادوام هستند یا پارچه های یکبار مصرف با عمر محدودی دارند. علاوه بر این، پارچه های غیر بافته نیز دارای ویژگی های چند منظوره نامحدود هستند.
تولید کنندگان پارچه های نبافته می توانند این ویژگی ها را به روش های بی شماری برای ایجاد محصولاتی با ویژگی های منحصر به فرد و خاص که مشتریان به آن نیاز دارند یا به آن نیاز دارند ترکیب کنند و قیمت ها معمولاً بسیار مناسب است. با وجود تمام این مزایا، بسیاری از مردم ممکن است پارچه های نبافته را درک نکنند. اگر این کار را انجام دهند، ممکن است ندانند که پارچه های نبافته جزء ضروری و مهم زندگی آنهاست.

استفاده از پارچه نبافته

پارچه های نبافته در بسیاری از صنایع مانند حفاظت، ژئوتکستایل، ساخت و ساز، فیلتراسیون، خودرو، پوشاک و درمان پزشکی استفاده می شود. این نوع پارچه امروزه به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و زندگی بدون پارچه نبافته غیرقابل درک به نظر می رسد.
این پارچه دو نوع دارد: یکبار مصرف و بادوام. 60 درصد پارچه بادوام و 40 درصد پارچه یکبار مصرف است. از پوشک، لباس‌های جراحی و لباس‌های محافظ گرفته تا مواد بسته‌بندی و بالش‌ها، پارچه‌های نبافته همه جا هستند.
پارچه های غیر بافته ضروری، سازگار، تجزیه پذیر، چند منظوره و خلاقانه هستند. تولید چنین پارچه هایی نیازی به تهیه نخ ندارد زیرا از الیاف تولید می شوند.