نحوه عملکرد لباس های یکبار مصرف

لباس های یکبار مصرف آن دسته از تجهیزات حفاظت فردی است که برای صنایع مواد غذایی، آزمایشگاه ها و… استفاده می شود. جنس لباس ها از بهترین پارچه نبافته برش خورده و دوخته شده است.

سطحی صاف و نرم دارد. زمانی که افراد می خواهند در برابر الودگی و یا کثیفی ها در امان بمانند لباس یکبار مصرف را انتخاب می کنند.

نحوه عملکرد لباس های یکبار مصرف در بیمارستان ها

افرادی که در آزمایشگاه ها و خیلی از جا های دیگه کار می کنند نیز نیاز به پوشیدن لباس فرم دارند که معمولا امروزه از روپوش یکبار مصرف استفاده می کنند. بنابراین همه مدیران مراکز ازمایشکاهی، سازمان ها، هتل و… می توانند مستقیماً برای راحتی خود به صورت عمده این لباس ها را برای کارمندان خود سفارش دهند و برای اطلاعات و مشاوره بیشتر با ما در تماس باشند.

اما استفاده از لباس های یکبار مصرف در کدام صنایع بیشتر است:

  1. آزمایشگاه ها: کت آزمایشگاهی یکبار مصرف مطابق با استاندارد ها و با بهترین کیفیت درحال تولید هستند، اما آیا تا به حال فکر کرده اید که چند نوع کت آزمایشگاهی وجود دارد؟ این لباس ها به منظور جلوگیری از کثیف شدن شما هنگام انجام آزمایش می باشد که می تواند از سهل انگاری باعث خطاهای عملیاتی و منجر به خطرات جلوگیری کنند
    امروزه تولید کت آزمایشگاهی PP باعث شده شما تمیزی و راحتی را بتوانید با خیال راحت در آزمایشگاه و کار خود داشته باشید.
  2. لباس ایزوله: به طور کلی نه تنها در پزشکی استفاده می شود، بلکه به طور گسترده ای در داروسازی ها، تولیدی های مواد غذایی، هوافضا، نیز مورد استفاده قرار میگیرند.
    لباس ایزوله یکبار مصرف برای مثال در جاهای به خصوص از آلوده شدن توسط خون، مایعات بدن، ترشحات، مواد دفعی بیمار در هنگام کار جلوگیری می کند.
  3. روپوش های یکبار مصرف ما راهی مقرون به صرفه و آسان برای محافظت از شما هستند که از مواد PP مقاوم در برابر مایعات ساخته شده اند.
    همچنین این لباس‌ها دارای سرآستین‌ هایی هستند که می‌توان آن‌ ها را در گردن یا کمر با بند کشی که پشت را ان است فیکس کنید.

 

هدف از تولید لباس های یکبار مصرف

لباس های یکبار مصرف دارای استحکام بالا، عملکرد فیلتراسیون خوب، بدون چسب و غیر سمی بودن است و نقش مهمی در زمینه مواد فیلتر پزشکی و صنعتی دارند.

  • کاربردهای اخیر با استفاده از ویژگی های پیام کوتاه نفوذپذیری هوا، عدم وجود گرد و غبار فیبر و جلوگیری از تبادل ذرات بین بدن انسان و جهان خارج، در محیط های تولیدی با تمیزی بالا مانند داروسازی، مهندسی زیستی، پردازش نوری الکترونیکی، قطعات الکتریکی و … استفاده می شود.
  • نیازپوش تولیدی روپوش آزمایشگاهی یکبار مصرف با استحکام بالا بوده و سهم زیادی را در بازار لباس های محافظ یکبار مصرف به خود اختصاص داده است.پیشرفت روز افزودن مواد افزودنی ویژه یا تکمیل پس از اتمام در فرآیند تولید پارچه‌ های نبافته اسپان‌ باند برای ساخت این محصول است که دارای عملکردهای بازدارنده است.