روکش تشک یکبار مصرف دونفره زیپ دار

روکش تشک یکبار مصرف نرم و تنفسی یک محصول نوین و کاربردی برای تمامی خانه ها و هتل ها می باشد. یک خواب خوب با خیال راحت در تمام شب را برای خودتان داشته باشید. معرفی محصول با ملحفه یکبار مصرف دونفره دورکش قابل تنفس و نرم، خوابی با طراوت را تجربه کنید.محصولات ما برای […]

رنگ بندی:

قیمت:

13000تومان

توضیحات کامل محصول

روکش تشک یکبار مصرف نرم و تنفسی یک محصول نوین و کاربردی برای تمامی خانه ها و هتل ها می باشد. یک خواب خوب با خیال راحت در تمام شب را برای خودتان داشته باشید.

معرفی محصول

با ملحفه یکبار مصرف دونفره دورکش  قابل تنفس و نرم، خوابی با طراوت را تجربه کنید.محصولات ما برای ارائه راحتی و بهداشت بهینه طراحی شده است.

هر قطعه از مواد با کیفیت بالا و ضد حساسیت ساخته شده است که آن را برای انواع پوست مناسب می کند.

 

مشخصات پایه:

موادمیکرو متخلخل… به عنوان سفارشی
سبکبا زیپ های دو طرفه در دو طرف، با یا بدون فلپ روی زیپ، بنا به درخواست
وزن گرم45-60gsm، یا به عنوان سفارشی
بسته5 عدد / کیسه، 50 عدد / کارتن، یا به عنوان الزامات

 

امکانات ملحفه یکبار مصرف

  1. قابل تنفس : روکش تشک یکبار مصرف ما از مواد قابل تنفس برتر ساخته شده است که خواب راحت را در شب های گرم تضمین می کند.
  2. نرم و راحت : محصولات ما با مواد نرم و مخملی ساخته شده است، حس ملایمت خاصی را با پوست شما ایجاد میکند و کیفیت خواب شما را افزایش می دهد.
  3. ضد حساسیت : ساخته شده از مواد ضد حساسیت، محصولات ما برای افرادی که پوست حساس یا آلرژی دارند بسیار ایده آل است.
  4. یکبار مصرف :این محصول برای یک بار استفاده طراحی شده است، بهداشت را بهتر می کند و از رشد باکتری ها و کنه های گرد و غبار جلوگیری می کند.

 

مزایای استفاده از ملحفه یکبار مصرف نرم و تنفسی

  1. استفاده آسان : این روکش تشک یکبار مصرف فوق‌العاده کاربرپسند است، به راحتی روی تشک شما قرار می‌گیرد و هر با طراحی مناسبی ساخته شده تا نیاز نباشد هر بار ان را جا به جا کنید.
  2. ارتقای بهداشت : با استفاده از یک پوشش تازه در هر بار خواب، می‌توانید خطر تجمع باکتری‌ها و گرد و غبار را کاهش دهید.
  3. همه کاره : می توان از آن در تنظیمات مختلف مانند خانه ها، بیمارستان ها، هتل ها و موارد دیگر استفاده کرد.
  4. مقرون به صرفه : با وجود طراحی و مواد با کیفیت بالا، روکش تشک یکبار مصرف ما قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

 

نحوه استفاده از تشک یکبار مصرف

استفاده از روکش تشک یکبار مصرف ما به آسانی 1-2-3 است. ابتدا کاور را از روی بسته بندی آن جدا کنید. در مرحله بعد، پوشش را باز کنید و آن را روی تشک خود بکشید، مطمئن شوید که تمام گوشه ها به خوبی قرار گرفته اند. هنگامی که پوشش در جای خود قرار گرفت، هر گونه چین و چروک را برای یک تناسب کامل صاف کنید. پس از استفاده، به سادگی پوشش را از گوشه های تشک بردارید و آن را دور بریزید.

کاربرئ های تشک یکبار مصرف:

روکش تشک یکبار مصرف قابل تنفس و نرم ما را می توانید هر جایی که میزوید استفاده کنید. این پوشش‌ها برای استفاده در خانه‌ها، مکان های بهداشتی مانند بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها، هتل‌ها، خوابگاه‌ها و غیره هستند. محصولات ما برای موقعیت هایی که تغییرات مکرر لازم است، مانند محیط بیمارستان یا صنعت مهمان نوازی، عالی هستند.

 

پرسش و پاسخ ها:

1. محدوده اندازه روکش های تشک یکبار مصرف شما چقدر است؟

روکش تشک های یکبار مصرف نرم و تنفسی ما در اندازه های مختلف برای گنجاندن طیف وسیعی از تشک ها تولید شده. ما روکش هایی برای تشک های دوقلو، کامل، ملکه و سلطنتی داریم.

ما می‌دانیم که اندازه تشک‌ها ممکن است بر اساس برند یا منطقه جغرافیایی کمی متفاوت باشد، بنابراین روکش‌های خود را طوری طراحی کرده‌ایم که تناسب انعطاف‌پذیری داشته باشند. این تضمین می کند که محصول ما می تواند با ابعاد کمی بزرگتر یا کوچکتر سازگار شود و در عین حال پوشش و محافظت کامل را ارائه دهد.

 

2. استفاده از روکش تشک یکبار مصرف چگونه به بهداشت کلی کمک می کند؟

استفاده از روکش تشک یکبار مصرف به میزان قابل توجهی سطح بهداشت را افزایش می دهد. با روکش‌های معمولی تشک، باکتری‌ها، مواد آلرژی‌زا و گرد و غبار می‌توانند در طول زمان، حتی با شستشوی منظم، جمع شوند.

این می تواند منجر به مشکلات بالقوه سلامتی، به ویژه برای افراد مبتلا به آلرژی یا شرایط تنفسی شود. با روکش های تشک یکبار مصرف ما، هر بار یک روکش تازه و تمیز به دست می آورید.

روکش تشک یکبار مصرف ما از تجمع باکتری ها و مواد آلرژی زا جلوگیری می کند و باعث ایجاد محیطی تمیزتر و سالم تر برای خواب می شود. روکش های ما به ویژه در محیط هایی که از لحاظ استانداردهای بهداشتی بالا مهم هستند، مانند امکانات مراقبت های بهداشتی یا هتل ها مفید است.

3. آیا می توان از این روکش ها برای مدت طولانی استفاده کرد یا صرفاً یک بار مصرف هستند؟

روکش تشک های یک بار مصرف ما برای یک بار استفاده طراحی شده اند تا حداکثر بهداشت را تضمین کنند. با این حال، آنها با مواد بادوام ساخته شده اند که می توانند در مدت زمان کوتاهی در برابر استفاده طولانی مدت مقاومت کنند. برای مثال، اگر صاحب هتل هستید، می‌توان از روکش برای مدت اقامت مهمان استفاده کرد و سپس قبل از رسیدن مهمان بعدی آن را تعویض کرد. این استراتژی هم بهداشت و هم مقرون به صرفه بودن را به حداکثر می رساند.

4. آیا این روکش های تشک برای افراد دارای حساسیت های خاص مناسب هستند؟

روکش تشک های یکبار مصرف ما کاملا ضد حساسیت هستند و آنها را به انتخابی عالی برای افراد مبتلا به آلرژی تبدیل می کند. مواد استفاده شده غیر تحریک کننده بوده و برای پوست ملایم هستند.

علاوه بر این، از آنجایی که این پوشش‌ها یکبار مصرف هستند، از تجمع مواد حساسیت‌زا مانند کنه‌های گرد و غبار که می‌تواند باعث واکنش‌های آلرژیک شود، جلوگیری می‌کند.

5. آیا برای خرید مقادیر زیاد تخفیف سفارش عمده ارائه می دهید؟

بله، ما برای سفارشات عمده تخفیف ارائه می دهیم. ما درک می کنیم که مشاغلی مانند هتل ها، بیمارستان ها و سایر موارد ممکن است به مقادیر زیادی روکش تشک یکبار مصرف نیاز داشته باشند.

به این ترتیب، ما یک ساختار قیمت گذاری سطحی داریم که بر اساس مقدار سفارش، تخفیف های فزاینده ای ارائه می دهد. برای جزئیات بیشتر در مورد خط مشی سفارش عمده ما، لطفا با تیم فروش ما تماس بگیرید.

 

محصولات مرتبط