محصولات یکبارمصرف برای سالن زیبایی حرفه ای و محل خرید آنها.

اگر به فکر بهبود خدمات مرکز زیبایی خود هستید یا در بخش زیبایی شناسی حرفه ای شروع به کار می کنید، باید در نظر داشته باشید که چه موادی باید در این زمینه حرفه ای استفاده شود.

از نیازپوش ما لیستی از محصولات ضروری را بر اساس درمان های مختلف که می توانند در یک مرکز زیبایی حرفه ای انجام شوند، ایجاد کرده ایم.

ضروری است که کیفیت اقلام مورد استفاده عالی باشد و اقدامات حفاظتی مورد استفاده در بسیاری از موارد یکبار مصرف و یکبار مصرف باشد تا ایمنی مشتری و متخصص را تضمین کند.

محصولات زیبایی  صورت

بخش زیبایی شناسی بدون شک یکی از بخش هایی است که در آن بیشترین استفاده از محصولات زیبایی یکبار مصرف برای تضمین حفاظت و ضدعفونی کافی در هر درمان صورت می گیرد.

در طیف گسترده ای از درمان هایی که می توان در یک مرکز زیبایی انجام داد، بسیاری از آنها بر روی صورت انجام می شوند: اپیلاسیون ابرو، اپیلاسیون لب بالایی، لایه برداری، پاکسازی صورت، درمان های مرطوب کننده، ماساژ صورت و موارد دیگر.

بنابراین، هم برای مشتری و هم برای متخصص، ضروری است که با استفاده از اقلام مختلفی که به طور خاص برای این منظور طراحی شده اند، اقدامات حفاظتی و بهداشتی صحیح را رعایت کنند.

استفاده از کلاه یکبار مصرف یا هدبند آرایشگاهی تضمین می کند که موهای فرد در حین انجام درمان صورت، کثیف یا آسیب نبیند.

استفاده از روپوش یکبار مصرف آرایشگاهی نیز ممکن است برای درمان های خاص نشان داده شود. به همین ترتیب، برای راحتی بیشتر هنگام کار، استفاده از دستکش ، ماسک و کلاه یکبار مصرف برای پزشک ضروری است .

 استفاده از اسفنج های پاک کننده آرایش یکبار مصرف جدید برای هر مشتری الزامی است.

محصولاتی برای زیبایی بدن

در زیبایی بدن، اگرچه معمولاً محصولات دیگری هستند، اما استفاده از وسایل یا عناصر محافظ یکبار مصرف نیز ضروری است.

 به منظور اطمینان از حداکثر ایمنی و بهداشت، اغلب از ملحفه های نصب شده ، کاغذ برانکارد، حوله آرایشگاهی یکبارمصرف یا تشک های یکبار مصرف استفاده می شود.

برای درمان هایی مانند لیزر موهای زائد، استفاده از روپوش، دمپایی و لباس زیر یکبار مصرف رایج است. کاور کفش ، کلاه، ماسک و دمپایی پلی پروپیلن نیز ممکن است برای درمان های زیبایی بدن مورد نیاز باشد. اگر این یک درمان پرپرسوتراپی است، داشتن شلوار مخصوص پرسی درمانی ضروری است.

محصولات سالن زیبایی یکبارمصرف حرفه ای را از کجا بخریم؟

هنگام خرید محصولات یکبار مصرف مختلف مورد نیاز در یک تجارت حرفه ای زیبایی، ضروری است که کیفیت آنها عالی باشد و از مواد و اجزای با کیفیت بالا ساخته شده باشند

در نیازپوش ما طیف گسترده ای از محصولات حفاظتی و بهداشتی را داریم که با آنها می توان به حداکثر ایمنی با قیمتی مقرون به صرفه و با روش های خرید بسیار راحت دست یافت.

در فروشگاه ما تمام محصولاتی را که برای کسب و کار زیبایی حرفه ای خود و درمان های مختلفی که قرار است انجام دهید نیاز دارید، پیدا خواهید کرد. نیازپوش تامین کننده قابل اعتماد محصولات یکبارمصرف شما است.