ملحفه یکبار مصرف هتلی

ملحفه یکبار مصرف هتلی یکی از محصولات پر استفاده برای تمامی هتل ها و همچنین خانه ها می باشد. این محصول برای راحتی و دوری از هر نوع آلودگی ها تولید میشود. ست روتختی یکبار مصرف برای تمامی سایز ها توسط شرکت نیاز پوش تولید شده و در اختیار مشتری قرار میگیرد. نحوه طراحی ملحفه […]

رنگ بندی:

قیمت:

9600 تومان

توضیحات کامل محصول

ملحفه یکبار مصرف هتلی یکی از محصولات پر استفاده برای تمامی هتل ها و همچنین خانه ها می باشد. این محصول برای راحتی و دوری از هر نوع  آلودگی ها تولید میشود.

ست روتختی یکبار مصرف برای تمامی سایز ها توسط شرکت نیاز پوش تولید شده و در اختیار مشتری قرار میگیرد.

نحوه طراحی ملحفه یکبار مصرف هتلی

ست روتختی یکبار مصرف به گونه ای طراحی شده است که بهداشت و راحتی را به فضای شما بیاورد. مواد استفاده شده PP، SMS و Spunlace غیر بافته هستند که هر کدام ترکیبی منحصر به فرد از نرمی، دوام و بهداشت را ارائه می دهند. ست ها بر اساس جنس انتخابی مشتری قابل سفارشی سازی می باشد.

جزئیات ملحفه یکبار مصرف هتلی:

روکش تخت با الاستیک در دو سر طراحی شده است تا به راحتی قابل پوشش و برداشتن باشد. روکش لحاف از یک طرف باز و دارای 4 جفت بند برای محکم کردن آن و روکش بالش نیز برای سهولت استفاده از یک طرف باز است.

مشخصات ملحفه یکبار مصرف هتلی 

رملحفه یکبار مصرف:  روکش‌های تخت یا ملحفه یکبار مصرف ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی برای تخت‌های با اندازه استاندارد مورد استفاده قرار بگیرد. کش هایی که در هر دو طرف این محصول به کار رفته است یک خواب راحت را تضمین می کند و آن را در زمان استفاده در جای خود ثابت نگه می دارد.

روکش لحاف:  روکش لحاف می تواند به راحتی با اکثر سایز استاندارد تطابق پیدا کند. طراحی باز در اطراف این محصول باعث می شود شما به راحتی بتوانید از این محصول استفاده کنید.

روبالشی:  بسته به ترجیح شما، این ست دارای یک یا دو روبالشی یکبار مصرف است. ست ها به گونه ای طراحی شده اند که برای اکثر بالش های استاندارد مناسب باشند و برای استفاده آسان از یک طرف باز هستند.

بیشتر بخوانید: روبالشی نبافته یکبار مصرف 

مواد استفاده شده درتولید ست روتختی

ست های روتختی یکبار مصرف ما در سه جنس مختلف موجود است:

PP (پلی پروپیلن):  مجموعه روتختی یکبار مصرف PP ما سبک و بادوام است و تجربه یک خواب راحت را فراهم می کند.

اس ام اس (Spunbond Meltblown Spunbond):  ست روتختی یکبار مصرف SMS دارای قابلیت تنفس و نرمی بالاست که برای استفاده در تمامی فصول مناسب است.

Spunlace Non-Woven:  مجموعه روتختی یکبار مصرف غیر بافته Spunlace حس نرمی را به شما ارائه می دهد و در عین حال راحتی پارچه های سنتی را ارائه می دهد.

سوالات متداول درباره ست روتختی

  1. ست روتختی یکبار مصرف از چه موادی ساخته شده است؟

ست های روتختی یکبار مصرف ما از مواد باکیفیت مانند PP (پلی پروپیلن)، SMS (Spunbond Meltblown Spunbond) و Spunlace Non-Woven ساخته شده اند.

  1. یک مجموعه شامل چه مواردی است؟

هر ست بسته به سلیقه شما یک روتختی، یک یا دو رو بالشی دارد.

  1. چگونه از ست روتختی یکبار مصرف استفاده کنم؟

روکش تخت دارای الاستیک در دو طرف انتهایی برای استفاده و برداشتن آسان است. لحاف از یک طرف باز می شود و دارای 4 جفت بند برای محکم شدن است. روکش بالش نیز از یک طرف باز است تا به راحتی استفاده شود.

  1. آیا می توانم از آنها برای تجارت خود مانند هتل یا بیمارستان استفاده کنم؟

کاملا! ست های روتختی یکبار مصرف ما برای هتل ها، بیمارستان ها، خوابگاه ها، و حتی برای استفاده شخصی در طول سفر ایده آل هستند.

 

محصولات مرتبط