کاور پلاستیکی مشکی برای تخت خالکوبی

امروزه کاور پلاستیکی مشکی برای تخت خالکوبی یکی از مهم ترین محصولات برای دوری از الودگی ها کثیفی ها و انواع مریضی ها میباشد و همچنین تولیدات ما با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بهرین این محصولات را به شما ارائه میدهد. روکش پلاستیکی مشکی برای خالکوبی سهولت کار را برای تتو کارانی که مشتریان […]

رنگ بندی:

قیمت:

1500 تومان

توضیحات کامل محصول

امروزه کاور پلاستیکی مشکی برای تخت خالکوبی یکی از مهم ترین محصولات برای دوری از الودگی ها کثیفی ها و انواع مریضی ها میباشد و همچنین تولیدات ما با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بهرین این محصولات را به شما ارائه میدهد.

روکش پلاستیکی مشکی برای خالکوبی سهولت کار را برای تتو کارانی که مشتریان زیادی دارند کارایی بالایی دارد و برای خیال راحتی از سلامت خود و مشتری میتوانند از این محصول استفاده کنند.

روکش های تخت ما به دقت از پلاستیک محکم و صنعتی CPE ساخته شده اند. CPE که به دلیل مقاومت قابل توجه خود در برابر پارگی، سوراخ شدن و مواد شیمیایی شناخته شده است، مانعی انعطاف پذیر بین مشتری و تخت را تضمین می کند. روکش‌های تخت به رنگ مشکی براق عرضه می‌شوند که حسی حرفه‌ای به فضای استودیو شما می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: انواع ساق دست

اطلاعات اولیه روکش پلاستیکی مشکی:

  • جنس: پلی اتیلن کلردار (CPE) پلاستیک
  • وزن هر قطعه 50 گرم همچنین می توانید وزن و ضخامت های دیگر رو نیز سفارش دهید
  • رنگ: مشکی، همچنین بنا به درخواست شما رنگ های دیگر نیز تولید میشود
  • اندازه: 210cm x 90cm، 210x  80cm، بنا به درخواست شما اندازه های دیگر نیز تولید میشود.
  • سبک: دور تا دور الاستیک، طوری که به خوبی روی تشک قرار گیرد
  • بسته بندی: 1 عدد در هر رول، 10 عدد در هر کیسه، 100 عدد در هر کارتن، بسته بندی سفارشی در تعداد بالاتر هم میتوانید داشته باشید.

 

مزایای روکش تخت یکبار مصرف CPE

کارایی طراحی شده : روگش های ما برای نصب و دفع آسان طراحی شده اند و زمان و سحتی پاکسازی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

سازگاری جهانی : طراحی الاستیک روکش های ما، تناسب و راحتی را برای اکثر تخت های تتو و میزهای ماساژ تضمین می کند.

برتری بهداشت : روکش های یکبار مصرف CPE ما یک محصول  بهداشتی برتر است که به طور موثر خطر آلودگی و مریضی ها را کاهش می دهد.

راحتی مشتری : علیرغم ترکیب پلاستیک بادوام CPE، روکش های ما سطح صاف و راحت را ارائه می دهند و رضایت مشتری را در طول جلسات خالکوبی تضمین می کنند.

 

چرا باید به نیاز پوش اعتماد کنید؟

تجربه : ما با یک دهه سابقه در تولید محصولات یکبار مصرف غیر بافته و پلاستیکی، تخصص و بینش را برای ارائه محصولاتی که مطابق با استانداردهای صنعت و فراتر از آن هستند، به دست آورده ایم.

کیفیت محصولات: ما از مواد هتیی با کیفیت بالا مانند پلی اتیلن کلر (CPE) در محصولات خود برای اطمینان از دوام و کارایی استفاده می کنیم.

تمرکز بر مشتری: تولیدات ما همیشه بر اساس نیاز های مشتریانمان بوده.ما با ارائه خدمات عالی به مشتریان و همچنین  پاسخگویی به سوالات گرفته تا رسیدگی به سفارشات، یک خرید عالی و رضایت را برای شما تضمین خواهیم کرد.

نوآوری: ما به طور مداوم در محصولات خود نوآوری می کنیم تا نیازهای در حال رشد مشتریان خود را برآورده کنیم. روکش های پلاستیکی مشکی ما با طراحی الاستیک همه جانبه نمونه ای از تعهد ما به ایجاد راه حل های عملی و کارآمد است.

محصولات مرتبط