خرید روبالشی یکبار مصرف اسپان باند

خرید روبالشی یکبار مصرف اسپان به عنوان محصولی که به طور گسترده در صنایع مختلف از جمله بهداشتی، آرایشی و دیگر صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد، بسیار با استقبال روبرو می باشد. این محصول از موادی تشکیل شده‌اند که پس از یکبار استفاده، دور ریخته می شوند.   استفاده از روبالشی های یکبار مصرف در […]

رنگ بندی:

قیمت:

3400 تومان

توضیحات کامل محصول

خرید روبالشی یکبار مصرف اسپان به عنوان محصولی  که به طور گسترده در صنایع مختلف از جمله بهداشتی، آرایشی و دیگر صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد، بسیار با استقبال روبرو می باشد. این محصول از موادی تشکیل شده‌اند که پس از یکبار استفاده، دور ریخته می شوند.

 

استفاده از روبالشی های یکبار مصرف در بخش بهداشتی و آرایشی دارای مزایای زیادی است. به عنوان مثال، استفاده از روبالشی ها در صنعت آرایش و پاکسازی پوست، به دلیل قابلیت استفاده یکباره آنها، به حذف احتمال انتقال عفونت و عوارض جانبی کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: روتختی یکبار مصرف بیمارستانی

همچنین، روبالشی های یکبار مصرف به دلیل وزن کم، قابل حمل هستند و از این نظر بسیار مناسب برای استفاده در سفر و مسافرت می باشند.این محصولات با کاربردهای متنوع و مزایای متعدد خود، به حفظ بهداشت و جلوگیری از انتقال عفونت ها و بیماری ها کمک می کنند. همچنین، استفاده از روبالشی ها یکبار مصرف به سهولت و راحتی استفاده، قابلیت حمل آسان و محیط زیست پاک بودن مشهور است.

بیشتر بخوانید: شورت یکبار مصرف زنانه

 

ملافه یکبار مصرف

روبالشی یکبار مصرف اسپان باند از مواد پلی پروپیلن، طرز کار عالی، پارچه نبافته، جذب خوب رطوبت و مقاومت در برابر حرارت، بهداشتی تولید شده و تنفس خوبی را فراهم می کند. روکش های یکبار مصرف و یکبار مصرف به کنترل عفونت کمک می کندو از نفوذ لکه ها و نشت ها جلوگیری میکند.

ملافه یکبار مصرف
روکش بالش از پارچه غیر بافته به ایجاد یک محیط راحت با محافظت از موانع قابل اعتماد کمک می کند. آن ها چند منظوره می باشند بطوریکه در  پزشکی-جراحی، تخت و لوازم جانبی، لوازم دیابت، لوازم استومی، کمک های فیزیوتراپی، لوازم مراقبت از زخم مورد استفاده قرار می گیرند.

 

روبالشتی های یکبار مصرف بهترین گزینه برای استفاده در زائر سراها و مسافرخانه های بین راهی است که امکان شستشوی یکجای روبالشتی و روتختی  را ندارند.

محصولات مرتبط