روپوش یکبار مصرف سفید دکمه دار

این روپوش یکبار مصرف سفید محافظ روزانه در آزمایشگاه و مطب پزشکی، فرآوری مواد غذایی و خطوط تولید است. ساخته شده از مواد نبافته پلی پروپیلن با کیفیت بالا برای ضد الکتریسیته ساکن، سبک وزن، نرم و قابل تنفس. این روپوش یکبار مصرف بسیار راحت و مناسب هستند، همچنین “به راحتی پوشیده می شوند، آسان […]

رنگ بندی:

قیمت:

11800تومان

توضیحات کامل محصول

این روپوش یکبار مصرف سفید محافظ روزانه در آزمایشگاه و مطب پزشکی، فرآوری مواد غذایی و خطوط تولید است.

ساخته شده از مواد نبافته پلی پروپیلن با کیفیت بالا برای ضد الکتریسیته ساکن، سبک وزن، نرم و قابل تنفس. این روپوش یکبار مصرف بسیار راحت و مناسب هستند، همچنین “به راحتی پوشیده می شوند، آسان درآورده می شوند”.

ویژگی های کلیدی

  • ساخته شده از پارچه نبافته پلی پروپیلن ضد الکتریسیته ساکن و ضد پاشش، 100% بدون لاتکس، سبک وزن، اما همچنان بادوام برای پوشیدن ساعت به ساعت و اطمینان از راحتی.
  • طراحی شامل مچ ها و یقه های الاستیک است که به اندازه کافی نرم و کششی هستند، قد روپوش ها تا روی زانو است و یک جیب که به عنوان محل نگهداری ابزار کار دستی و سایر وسایل شخصی شما عمل می کند، ی4 دکمه محکم جلوی کار تعبیه شده  و باعث می شود کت های آزمایشگاهی به راحتی پوشیده و در می آیند.
  • دوام و قابلیت دکمه ها به اندازه کافی محکم هست و میتواند تا چندین بار مورد استفاده مجدد قرار گیرد.همپنین پارچه کار در برابر پاشیده شدن و اسپری ها یا ذرات خشک موجود در خط تولید و ازمایشگاه محافظت می کند، در حالی که شما را برای مدت طولانی خنک و راحت نگه می دارد.
  • به طور گسترده در کاربردهای صنعتی عمومی و پزشکی استفاده می شود. ایده آل برای پروژه های علمی در آزمایشگاه یا کالج، تعمیر و نگهداری عمومی، تولیدی ها و مراکز مواد غذایی، خدمات غذا، نقاشی و تمیز کردن و غیره. همچنین، 
  • بسته های تک سلفون داخل کارتن های 125 عددی. به صورت جداگانه از نظر اندازه، دوخت و کار بازرسی شده است.

روپوش یکبار مصرف سفید می تواند  از شما محافظت کند و محل کار را استریل نگه دارد . به طور خاص، محصولات مختلف برای محافظت از کارکنان و بازدیدکنندگان در برابر کثیفی، گرد و غبار و آلودگی در مراکز پزشکی استفاده می شود که این محصولات شامل روپوش یکبار مصرف، ریش بند، کاور استین و کلاه اکاردئونی میباشد.

محیطی مانند کارخانه های فرآوری و تولید مواد غذایی را استریل نگه دارید. به لطف مواد با کیفیت برتر، این روکش های آزمایشگاهی در برابر گرد و غبار، کثیفی، پاشیده شدن و ریزش، مقاومت بالایی دارند.

این روپوش یکبار مصرف سفید مراقبت مقرون به صرفه ای را ارائه می دهند. یکبار بپوشید و دور بیندازید. با این حال، این روپوش مقرون به صرفه به اندازه کافی محکم است که می توان چندین بار از آن استفاده کرد.

روپوش یکبار مصرف ما از مواد پلی پروپیلن ساخته شده اند که هزینه ها را کاهش می دهد و از نشت مایعات مبتنی بر آب، کثیفی و ذرات خشک خاص در محیط های غیر خطرناک جلوگیری می کند.

این لباس کار اسپان باند سبک وزن بهترین انتخاب شما برای استفاده در محل کار، منزل و آزمایشگاه است!

محصولات مرتبط