انواع گان های یکبارمصرف پزشکی

روپوش های یکبارمصرف پزشکی تجهیزات حفاظت فردی هستند که برای رفع نیازهای بیمارستان ها و کارکنان در محیط مراقبت های بهداشتی طراحی شده اند. آن ها از افراد در برابر گسترش بیماری ها و عفونت ها در زمانی که در تماس نزدیک با افراد بیمار محافظت می کند. بنابراین، روپوش ها به عنوان یک استراتژی […]

رنگ بندی:

قیمت:

11300تومان

توضیحات کامل محصول

روپوش های یکبارمصرف پزشکی تجهیزات حفاظت فردی هستند که  برای رفع نیازهای بیمارستان ها و کارکنان در محیط مراقبت های بهداشتی طراحی شده اند. آن ها از افراد در برابر گسترش بیماری ها و عفونت ها در زمانی که در تماس نزدیک با افراد بیمار محافظت می کند. بنابراین، روپوش ها به عنوان یک استراتژی کلی کنترل عفونت در نظر گرفته می شوند

انواع روپوش های یکبارمصرف پزشکی

نحوه نام گذاری روپوش های یکبار مصرف پزشکی مهم نیست بلکه میزان محافظت لباس در شرایط خطرناک محیطی بسیار حائز اهمیت می باشد. روپوش ها بر اساس میزان محافظت دسته بندی می شوند

انواع مخلف روپوش های یکبار مصرف پزشکی عبارتند از:

  • روپوش اتاق عمل
  • روپوش ایزوله قابل استفاده مجدد
  • روپوش بیمار
  • روپوش CPE
  • روپوش جراحی
  • روپوش غیر جراحی

روپوش های یکبارمصرف پزشکی

 

روپوش های ایزوله قابل استفاده مجدد بسیار محافظ هستند و از مواد محافظ فیلتر کارآمد تولید شده است. این روپوش ها با غشای مخصوص تنفس، ضد نفوذ و مقاوم در برابر حلال های آلی، اسیدها و قلیاها پوشانده شده اند. در عین حال، لباس های ایزوله بسیار راحت، قابل استفاده مجدد و طراحی شده اند تا به شما کمک کنند حرکت کنید و فعالیت های خود را به راحتی انجام دهید. آنها سطح متوسطی از محافظت از سد مایعات را برای کارکنان مراقبت های بهداشتی خط مقدم فراهم می کنند.

روپوش بیمار نوع دیگری از روپوشاست که برای  برای بیماران مورداستفاده قرار می گیرد. روپوش آستین کوتاه یکبار مصرف برای محافظت از عفت بیمارانی است که تحت اقدامات تشخیصی مانند اشعه ایکس قرار می گیرند.

روپوش های یکبار مصرف CPE را به روپوش های پلاستیکی یکبار مصرف نیز می گویند CPE مخفف پلی اتیلن کلردار است. روپوش های CPE کاملا ضد آب هستند و به آن روپوش های ضد آب یکبار مصرف یا لباس های یکبار مصرف غیر قابل نفوذ نیز می گویند.

روپوش جراحی یک لباس محافظ است که توسط پرسنل مراقبت های بهداشتی پوشیده می شود.  هم از پرسنل و هم از بیاران در برابر انتقال میکروب ها و مایعات بدن محافظت می کند.

روپوش غیر جراحی برای محافظت از پوشنده در برابر میکروارگانیسم ها و مایعات بدن در موقعیت های کم خطر استفاده می شود. این روپوش ها در طول جراحی یا روش های تهاجمی استفاده نمی شوند.

 روپوش های یکبار مصرف جایگزین مناسبی برای لباس های چند بار مصرف هستند و در اندازه های مختلف موجود هستند. آنها راحتی و عملکرد را به حداکثر می‌رسانند و همچنین گزینه‌های مقرون به صرفه  هستند زیرا در مقایسه با لباس های قابل استفاده مجدد نیازی به کنترل موجودی یا شستشو ندارند.

محصولات مرتبط