روپوش های ایزوله زرد برای ایزوله سازی بیمارستان

در مراقبت های بهداشتی، کلمه ایزوله به معنای بیمارستان یا بخش برای بیماران مبتلا به بیماری های مسری یا عفونی است.

به منظور اجرای پروتکل‌های خوب کنترل عفونت، پرسنل پزشکی که در این محیط‌های پرخطر کار می‌کنند باید از لباس‌های محافظ شخصی مناسب برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آن استفاده کنند.

قرار گرفتن در معرض می تواند منجر به بیماری شخصی یا آلودگی متقابل پاتوژن ها در بین بیمار و ارائه دهنده شود.

تقریباً تمام لباس‌های حفاظتی اجباری که در مراکز پزشکی پوشیده می‌شوند، اغلب به رنگ زرد هستند، زیرا بهترین رنگ موجود برای جلب توجه است، حتی از راه دور نیز به سختی از دست داده می‌شود، و سیگنال‌های آلودگی در مناطق حساس بیمارستان ممکن است.

قرار گرفتن در معرض مواد مضر بسته به ماهیت محل کار می تواند بسیار متفاوت باشد. در بسیاری از مواقع، در صورت پوشیدن دستکش، یک لباس مانع برای تکمیل پروتکل حفاظتی برای کارهای روزانه درگیر می شود. هدف اصلی روپوش محافظ محافظت از پوست و لباس کارکنان بهداشتی در برابر آلودگی در هنگام تماس مستقیم با بیمار و محیط بیمار است.

روپوش های ایزوله زرد یکبار مصرف اولین دفاع برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، بیماران و بازدیدکنندگانی است که زمان خود را در یک مرکز پزشکی که با تهدید بیماری های عفونی نوظهور مواجه است می گذرانند. یکی از کالاهای اصلی در بسیاری از بیمارستان ها، اکثر روپوش های یکبار مصرف از مواد پلی پروپیلن اسپان باند ساخته شده اند.

جایی که عملکرد و قیمت تلاقی می کنند

پلی پروپیلن اسپان باند اقتصادی و راحت یک انتخاب بسیار محبوب برای پوشاک محافظ اولیه است که نیاز به اسپری معمولی مایع سبک، محافظت از ذرات، قابلیت نفوذپذیری و تنفس دارد.

ویژگی‌های سد محافظ با چسباندن الیاف به یکدیگر ایجاد می‌شود تا یک لایه منفرد از مواد بافته‌مانند تنفسی تشکیل شود که مقرون‌به‌صرفه، سبک وزن، پوشیدن راحت است و به اپراتورها اجازه می‌دهد تا آزادی کامل حرکت داشته باشند.

هنگامی که یک پوشش پلی اتیلن نازک بر روی سطح بیرونی اعمال می شود، یک روپوش مقاوم در برابر مایعات را به یک لباس غیرقابل نفوذ تبدیل می کند که در بازار به عنوان روپوش PE پوشش داده شده است.

ایمنی شخصی با لباس های محافظ با کیفیت شروع می شود و به پایان می رسد و لباس های ایزوله اولین دفاع در برابر گسترش بیماری ها هستند.

انتخاب لباس یکبار مصرف با کیفیت می تواند تفاوت بین سالم یا بیمار بودن باشد. اگر به دنبال راه حلی مقرون به صرفه برای محافظت از ایمنی شخصی کارکنان خود در برابر قرار گرفتن در معرض، انتقال یا آلودگی متقابل آلودگی های ناخواسته هستید، این لباس های مانع یکبار مصرف را بررسی کنید!

همه کاره و محبوب

این روپوش های یکبار مصرف محبوب که معمولاً در دندانپزشکی، مراقبت های بهداشتی، تحقیقات پزشکی، داروسازی و خانه های سالمندان پوشیده می شوند، راه حل مناسبی برای PPE برای محیط های پرمصرف یا گردهمایی های بزرگ مانند کلینیک ها و دانشگاه های پزشکی یا دندانپزشکی، مراکز آزمایش، سایت های واکسیناسیون هستند. لباس‌های ایزوله MDS که با وزن و طول بسیار زیاد از پلی‌پروپیلن اسپان‌باند ضد مایع ساخته شده‌اند، دارای یک پانل جلویی یک‌تکه، پانل‌های پشتی روی هم افتاده، سرآستین‌های الاستیک کامل، ساختار دوخته شده، گردن‌های بلند و کمربند هستند. این لباس‌های مانع زرد در سایزهای جهانی (بزرگ) و فوق‌العاده در دسترس هستند و اغلب برای محافظت از پوشندگان در برابر اسپری‌های مایعات سبک، قطرات، ذرات خشک در محیط‌های غیرخطرناک و کثیف از گردن تا بالای زانو استفاده می‌شوند.