گان معاینه اطفال یکبار مصرف

روپوش معاینه اطفال یکبار مصرف یکی از تجهیزات حفاظت فردی مورد نیاز کودکان برای ایام بستری در بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشد. روپوش معاینه اطفال یکبار مصرف روپوش معاینه اطفال آستین کوتاه در قسمت پشت باز و دارای کمربند 4 سانتی متری می باشد. بلندی آن ها به گونه ایست اغلب تا زیر […]

رنگ بندی:

قیمت:

8000 تومان

توضیحات کامل محصول

روپوش معاینه اطفال یکبار مصرف یکی از تجهیزات حفاظت فردی مورد نیاز کودکان برای ایام بستری در بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشد.

روپوش معاینه اطفال یکبار مصرف

روپوش معاینه اطفال آستین کوتاه در قسمت پشت باز و دارای کمربند 4 سانتی متری می باشد. بلندی آن ها به گونه ایست اغلب تا زیر زانوی کودکان را پوشش می دهد، در نتیجه حریم خصوصی آن ها حفظ می شود. پوشیدن و در آوردن آن‌‌ها آسان است و برای استفاده و محافظت از بیمار راحت تر می شوند. بیماران می‌توانند این روپوش‌های یکبار مصرف را به‌ عنوان روپوش‌های جلو باز یا پشت باز بپوشند.  برای محافظت بیشتر از آن‌ها با لباس های ایزوله، شورت معاینه، ماسک های پزشکی و سایر لوازم پزشکی استفاده کنید.

ویژگی های روپوش معاینه اطفال

  • محافظ و ایمن: روپوش های معاینه اطفال ما هم محافظ و هم ایمن هستند. هر روپوش دارای یک کمربند برای اطمینان از تناسب ایمن و قابل تنظیم برای همه بیماران است.
  • راحت و قابل تنفس: برای راحتی بیمار طراحی شده است، روپوش های معاینه پزشکی یونیسکس (تک جنسیتی ) بادوام ما نرم و قابل تنفس هستند که بیماران را خنک نگه داشته و برای پوشیدن طولانی مدت قوی هستند.
  • مواد پیامکی مقاوم در برابر مایعات: روپوش‌ های معاینه پزشکی غیر بافته ما، لباس‌ های محافظ سبک و مقاوم در برابر مایعات ایده‌ آل هستند – از SMS با کیفیت برتر (spunbond meltblown spunbond) تولید شده‌اند که آب یا مایعات را جذب نمی‌کنند. آن‌ها همچنین بدون لاتکس هستند از این رو برای اکثر بیماران مناسب هستند.

محصولات مرتبط