روپوش استریل چیست و چرا مهم است؟

روش‌های جراحی اغلب زمانی انجام می‌شوند که بیمار شرایطی را نشان دهد که به مداخله پزشکی غیر از دارو، فیزیوتراپی و استراحت نیاز دارد.

هر ساله حدود بیش از 313 میلیون افزایش جراحی در جهان انجام میگیرد که شامل عمل های جراحی و زیبایی می شود.

در طول فرآیند جراحی، کارکنان اتاق باید یک گان جراحی یکبارمصرف بپوشند . در این پست به این می پردازیم که گان استریل چیست و نقش مهمی که در اتاق جراحی ایفا می کند.

نقش یک لباس استریل

روپوش استریل به یک قطعه یکبار مصرف اطلاق می شود که بالای لباس های معمولی که کارکنان هنگام ورود به اتاق جراحی می پوشند پوشیده می شود. در طول یک عمل جراحی، بهداشت از اهمیت بالایی برخوردار است  [2] . باید از انتقال میکروارگانیسم ها و مایعات بدن جلوگیری شود. این کمک می کند که هم کارکنان و هم بیمار در هنگام انجام یک عمل جراحی ایمن باشند. روپوش های جراحی یکبار مصرف به ارائه این نوع محافظت که همه افراد آن منطقه به آن نیاز دارند کمک می کند.

بسیاری از روپوش‌های استریل با مواد شیمیایی خاصی در قسمت بیرونی درمان می‌شوند تا از چسبیدن باکتری‌هایی که می‌توانند برای جراح و سایر کارکنانی که در طول عمل کمک می‌کنند، مشکل بهداشتی ایجاد کنند، جلوگیری شود.

روپوش های استریل پزشکی برنده

چندین تولید کننده وجود دارند که لباس های جراحی را برای کمک به محافظت در طول یک عمل پزشکی ارائه می دهند.

نیازپوش در توسعه این لباس‌ها تجربه بالایی دارد و بر ارائه اقلام با کیفیت بالا برای امکانات پزشکی تمرکز دارد. تولید کننده لباس جراحی با روپوش هایی که تولید می کند مزایای زیادی دارد، از جمله:

l  انتخاب گسترده ای از لباس های استریل وجود دارد که به اطمینان از برآورده شدن مؤثر نیازهای مشتری کمک می کند. این به یک مرکز پزشکی اجازه می دهد تا سطح حفاظت مورد نیاز را در نظر گرفته و لباس مناسب را انتخاب کند.

l  همه گزینه های لباس استریل مقاومت موثری در برابر الکل و مایعات بدن ایجاد می کنند.

دوام  و کارایی این روپوش ها آنها را برای روش هایی که تکمیل آنها زمان بیشتری می برد مناسب می کند.

l  همه گزینه های لباس استریل ارائه شده توسط نیازپوش به طور کامل با مقررات EN 13795 مطابقت دارند. این بدان معناست که این لباس‌ها عملکرد محافظتی استثنایی را ارائه می‌کنند.

l  جدای از محافظت، روپوش ها قابل تنفس و در لمس نرم هستند. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که پرسنل پزشکی هنگام پوشیدن لباس استریل در طول یک عمل در اتاق جراحی احساس ناراحتی نمی کنند. این یک عنصر مهم است زیرا به جلوگیری از حواس پرتی در حین انجام یک عمل خاص توسط جراح کمک می کند.

l  سادگی یک عامل کلیدی در طراحی روپوش های استریل توسط این سازنده است. این کار استفاده از روپوش ها را برای کادر پزشکی آسان تر می کند و تضمین می کند که فرآیند تعویض سریع است.

طراحی لباس استریل انتخاب شده از نیازپوش به طور موثر از گسترش میکروارگانیسم ها از اعضای کارکنان به زخم های باز روی بیمار جلوگیری می کند.

طراحی کارآمد این روپوش‌ها همچنین باعث می‌شود که در حصول اطمینان از انتقال میکروارگانیسم‌های موجود در بیمار به جراح، پرستاران و سایر کارکنانی که در اتاق جراحی هستند، بسیار مؤثر باشند. این می تواند به ایجاد سطح بالاتری از بهداشت در منطقه کمک کند، که به ایجاد آرامش ذهنی برای بیمار نیاز به عمل جراحی کمک می کند.

نتیجه گیری

نیازپوش بیش از یک دهه است که تجهیزات پزشکی حرفه ای را ارائه می دهد. این شرکت به ارائه لباس‌های استریل از قبل درمان‌شده که می‌تواند برای بیماران و کارکنان پزشکی محافظت کند، افتخار می‌کند.

راه حل های دیگر ارائه شده توسط نیازپوش نیز شامل تجهیزات پانسمان زخم، گزینه های مراقبت در منزل و راه حل های پیشگیری از عفونت است.

با ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنیم تا لوازم پزشکی مهم را در اختیار داشته باشید تا راه حلی بهداشتی تر در اتاق جراحی و مطب پزشکی خود ارائه دهید.