قیمت روتختی یکبار مصرف بیمارستانی

قیمت روتختی یکبار مصرف بیمارستانی وابسته به نوع پارچه و اندازه و کشدار بودن یا نبودن آن ها می باشد. روتختی های یکبار مصرف بیمارستانی یک نوآوری عالی در صنعت بهداشت بیمارستانی محسوب می شود که از مزایای فراوانی برخوردار است. در گذشته، اغلب روتختی های بیمارستانی قابل شستشو بوده و برای استفاده مجدد ضدعفونی […]

رنگ بندی:

قیمت:

6500تومان

توضیحات کامل محصول

قیمت روتختی یکبار مصرف بیمارستانی وابسته به نوع پارچه و اندازه و کشدار بودن یا نبودن آن ها می باشد. روتختی های یکبار مصرف بیمارستانی یک نوآوری عالی در صنعت بهداشت بیمارستانی محسوب می شود که از مزایای فراوانی برخوردار است.

در گذشته، اغلب روتختی های بیمارستانی قابل شستشو بوده و برای استفاده مجدد ضدعفونی می‌شده اند. اما با توجه به اینکه عمل شستشو و ضدعفونی و سپس اتو کشی فرآیندی زمانبر و همراه با صرف هزینه های مواد شستشو و ضدعفونی و برق بود، استفاده از روتختی های یکبار مصرف بیمارستانی مورد توجه و اقبال قرار گرفت. بنابراین این محصول برای محیط زیست مفید است و استفاده از آن به میزان قابل ملاحظه ای کاهش مصرف آب بیمارستان منجر می شود.

بیشتر بخوانید: رول یکبار مصرف تخت ماساژ

همچنین، با کاهش استفاده از محلول های شیمیایی برای شستشو، آلودگی آب نیز کاهش می یابد. این مزایا به محیط زیست و بهبود کیفیت آب کمک می کند.

ملافه یکبار مصرف

استفاده از روتختی های قابل شست شو چند بار مصرف ممکن است منجر به خطر انتقال عوامل عفونی بین بیماران شود. با استفاده از روتختی های یکبار مصرف، این خطر به شدت کاهش می یابد. از این رو یکی از مهمترین مزایای روتختی های یکبار مصرف بیمارستانی، کاهش انتقال عفونت است. بعلاوه، روتختی های یکبار مصرف به طور معمول از مواد ضدعفونی ساخته شده اند که احتمال عوارض جانبی  را کاهش می دهند.

ملافه یکبار مصرف

 این روتختی ها سبب کاهش زمان تمیز کردن و تهیه روتختی ها برای استفاده بیماران می گردد، زیرا بلافاصله پس از استفاده، آن ها دور انداخته می شود و در نتیجه ریسک تکثیر میکروب ها نیز کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: قیمت روتختی یکبار مصرف بیمارستانی

به علاوه، روتختی های یکبار مصرف غنی از مواد ضد آب هستند که بیماران را در برابر ترشحات ناشی از آب و خون محافظت می‌کند. این مزیت به خصوص برای بیمارانی که دارای عفونت های قابل انتقال از روی خون هستند بسیار مهم است.

ملافه یکبار مصرف

ملحفه یکبار مصرف پلی پروپیلن یکی از انواع ملحفه یکبار مصرف موجود در بازار با طرز کار عالی می باشد. آن ها از پارچه نبافته، مقاوم در برابر حرارت، بهداشتی و تنفس پذیر تولید می شوند. یکبار مصرف و استریل، از عفونت متقاطع جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید: چگونه ملحفه برای تخت بیمارستان خود انتخاب کنیم؟

ملحفه های یکبار مصرف علاوه بر استفاده در اماکن بهداشتی ، بر روی تخت های درمان های بدن، بر روی میزهای سبک ماساژ، بر روی تخت خواب ها در هتل ها، و همچنین می تواند در منزل یا مسافرت نیز مورد استفاده قرار بگیرد. و گزینه ای مناسبپ به عنوان ملحفه های اختصاصی خالکوبی و ملحفه های بدن زیبایی در سالن زیبایی می باشند.

محصولات مرتبط