روبالشی یکبار مصرف بیمارستانی

روبالشی یکبار مصرف اسپان باند به بهداشت مورد نیاز در محیط های مختلف بیمارستان ها کمک زیادی می کند. این محصول یکبار مصرف جایگزین مناسبی برای روبالشی های پارچه ای است که همه میدانیم چه مقدار از آلودگی را می تواند جذب کند دلیل استفاده روبالشی بیمارستانی چیست؟ روبالشی یکبار مصرف برای محیط هایی مانند […]

رنگ بندی:

قیمت:

2850تومان

توضیحات کامل محصول

روبالشی یکبار مصرف اسپان باند به  بهداشت مورد نیاز در محیط های مختلف بیمارستان ها کمک زیادی می کند. این محصول یکبار مصرف جایگزین مناسبی برای روبالشی های پارچه ای است که همه میدانیم چه مقدار از آلودگی را می تواند جذب کند

دلیل استفاده روبالشی بیمارستانی چیست؟

روبالشی یکبار مصرف برای محیط هایی مانند بیمارستان یا کلینیک مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از این محصول می توانید بالش های خود را تمیز نگه دارید و از لکه دار شدن یا خوتی شدن و غیره نجات یابید. هنگامی که به جایگزین مناسبی برای استفاده از روبالشی های سنتی نیاز دارید، راه حل عالی است.

از جمله ویژگی های روبالشی بیمارستانی عبارت است از:

  • راحت و سبک
  • نرم و پنبه ای
  • بهداشتی
  • مقرون به صرفه
  • بادوام

ایا استفاده از روبالشی یکبار مصرف بهتر است؟

روبالشی های یکبار مصرف به همراه برای اقامت موقت در بیمارستان ها و مراکز مراقبتی یا زمانی که دسترسی محدود به ماشین های لباسشویی وجود دارد، گزینه ی مناسبی می باشد.

 

علاوه بر این روبالشی های یکبار مصرف مناسب برای:

روبالشی یکبار مصرف به دلیل ویژگی های بهداشتی، انتخابی عالی برای مراکز درمانی بوده وبه عنوان یک مانع در برابر کثیفی مانند گرد و غبار، باکتری ها و مایعات بدن عمل می کنند.

روبالشی یکبار مصرف هتلی می تواند یک راه حل اقتصادی و کاربردی برای هتل ها، به ویژه آنهایی که نرخ گردش مهمانان بالایی دارند باشد.

در کلیت محصولات یکبارمصرف هتلی یک سطح خواب تمیز و راحت را برای مهمانان ارائه می دهند و این می تواند منجر به صرفه جویی در هزینه و بهبود بهره وری بیشتر از هتل شما شود.

علاوه بر این در خانه های سالمندان و مراکز درمانی حفظ یک محیط تمیز و بهداشتی بسیار مهم است که روبالشی یکبار مصرف می تواند خطر عفونت و آلودگی را به حداقل برساند و در عین حال یک سطح تمیز و راحت را برای ساکنین فراهم کند.

اگر سالن ماساژ دارید می توانید از محصولات یکبارمصرف ماساژ و اسپا  استفاده کرده و  یک سطح تمیز و زیبا برای مشتریان فراهم کنید.

روبالشی یکبار مصرف بیمارستانی که در تیم تولید نیازپوش در حال دوخت و عرضه است به دلیل دوام، ماهیت سبک وزن و مقاومت در برابر رطوبت، در صنایع مختلف کاربرد دارد.

فرآیند تولید پارچه های روبالشی در کمترین زمان و مصرف انرژی کم در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: مشخصات ملحفه های تخت بیمارستانی

محصولات مرتبط