راهنمای انتخاب ملحفه یکبار مصرف کشدار

ملحفه یکبار مصرف کشدار از پارچه با جنس های مختلفی تولید می شوند که هر یک از این پارچه ها داری ویژگی ها و گاربرد های خاص خود هستند.

راهنمای انتخاب ملحفه یکبار مصرف کشدار

 ملحفه یکبار مصرف از پلی پروپیلن که یک ماده محکم و بادوام است تولید شده و به راحتی پاره نمی شود، این ویژگی باعث می شود تا این محصول برای استفاده در محیط های پزشکی بسیار کاربردی می باشد.
همچنین ضد حساسیت است و برای افرادی که دارای حساسیت یا پوست حساس هستند مناسب و مزایای زیادی نسبت به ملحفه های پنبه ای سنتی دارد. آن ها نسبت به نمونه های پنبه ای مقرون به صرفه تر، تمیزتر  می باشند.
اگر به دنبال راهی برای داشتن خوابی راحت و بدون نگرانی در مورد ملحفه های خود هستید، ملحفه های یکبار مصرف کشدار گزینه بسیار خوبی هستند زیرا به دلیل ویژگی کشدار بودن به تخت شما کاملا چسبیده و در موقع خواب تکان نمیخورند.
در هتل های ذرجه یک دنیا امروزه معمولا از ملحفه یکبار مصرف هتلی به همین دلایل که گفته شده استفاده می کنند و مشتریان آن ها نیز نهایت رضایت را دارند.
بیشتر بخوانید: روبالشی یکبار مصرف

دلیل استفاده ملحفه کشدار

ملحفه های یکبار مصرف کشدار به راحتی ضد عفونی می شوند و کمتر احتمال دارد که باکتری ها را در خود جای دهند. این امر منجر می شود آن ها برای استفاده در محیط هایی که بهداشت در آن ها از اهمیت بالای برخوردار است، مانند بیمارستان ها، کلینیک ها و درمانگاه ها مناسب باشند.
در نتیجه استفاده از این ملحفه ها از آلودگی هاط جلوگیری کرده و همچنین از بیماران و کارکنان در برابر بیماری محافظت می کنند. آن ها یک مانع خوب بین بیمار و هرگونه تجهیزات یا سطوح آلوده ایجاد می کنند.
ملحفه های سنتی مایعات را جذب می کنند اما در نهایت رطوبت را به سطوح یا افراد دیگر منتقل می کنند. اما ملحفه ضد آب برای بیمار یکی از انواع ملحفه یکبار مصرف است که حتی قطره ای از مایعات ریخته شده را جذب نمی کند.
 
محیط های قابل استفاده:
  • بیمارستان ها
  • هتل ها
  • مراکز درمانی
  • خانه سالمندان
  • مسافرت

تولید کنندگان ملحفه یکبار مصرف بر این باورند که این محصولات نسبت به ملحفه های سنتی تر هستند، زیرا یک بار استفاده می شوند و سپس دور ریخته می شوند.

نیازپوش هم بر این اعتقاد است که ملحفه های با کیفیتی که تولید میکند می تواند به کاهش انتشار میکروب ها و باکتری ها کمک کند، به ویژه در بیمارستان که بیماران ممکن است بیشتر مستعد ابتلا به عفونت هستند حتما بایستی از روتختی یکبار مصرف بیمارستانی استفاده شود.

ملحفه های یکبار مصرف علاوه بر این که راحت هستند نیازی به شستشو و خشک کردن ندارند در نتیجه در زمان و انرژی صرفه جویی می کنند.

بیشتر بخوانید: رول یکبار مصرف تخت ماساژ