حوله یکبار مصرف سالن ماساژ

لباس یکبار مصرف سالن ماساژ باعث می شود مشتری های شما ارتباط بیشتری با فضای شما بگیرند و به نحوه ای طراحی شده اند که بتوانید آن ها را بپوشید. علاوه بر این کش دور کمر باعث محکم بودن و خیال راحت شما هنگام خشک کردن بدنتان است. کیفیت و مزایای حوله یکبار سالن ماساژ […]

رنگ بندی:

قیمت:

5500 تومان

توضیحات کامل محصول

کیفیت و مزایای حوله یکبار سالن ماساژ 

  • کمر کشی: کش دور کمر باعث محکم بودن و خیال راحت شما هنگام خشک کردن بدنتان است و به راحتی تنظیم می شود.
  •  سایز مناسب شما:حوله یکبارمصرف سالن ماساژ را نیازپوش به گونه ای تولید می کند که همه افراد در سایز های مختلف بتوانند از ان استفاده کنند که هم برای مردان و هم زنان زیبا مناسب است.
  • استفاده آسان: به سادگی می شود حوله یکبار مصرف را دور کمر خود بپیچید، کش را به اندازه دلخواه خود تنظیم کنید و از یک تجربه خشک کردن راحت بدن خود لذت ببرید.
  • استفاده چند منظوره: شما می توانید از محصولات یکبارمصرف ماساژ و اسپا برای استفاده بعد از حمام، استخر یا حتی در باشگاه استفاده کنید، این حوله یکبار مصرف یک راه حل مناسب و بهداشتی برای خشک کردن بدن شما است.
  • مناسب سفر: طراحی سبک و جمع و جور حوله یکبار مصرف مسافرتی روپوش مانند آن را برای مسافرت عالی می کند و به شما اطمینان می دهد که همیشه یک حوله تمیز و راحت در دست دارید.

بیشتر بخوانید: حوله آرایشگاهی یکبارمصرف

چرا از حوله یکبار مصرف در سالن ماساژ استفاده کنید

کیفیت بالا یکی از این عوامل است زیرا نیازپوش متعهد به تولید محصولات با کیفیت بالا است و حوله یکبار مصرف سالن ماساژ را با طراحی خاص برای شما دوستان و سالن داران عزیز دوخته و عرضه خواهد کرد.

دوما حوله یکبار مصرف که ما تولید می کنیم از بهترین مواد روز دنیاست و قابل مقایسه با برخی برند ها نیست.

در حالی که حوله یکبار مصرف حتی برای استفاده های متعدد هم مشکلی ندارد چون با مواد با کیفیت تولید شده. با این حال، توصیه می کنیم آن را پس از چند بار استفاده برای بهداشت مطلوب دور بریزید.

شما به عنوان صاحب یک سالن ماساژ حرفه ای و برند بایداستاندارد های بهداشتی را نه تنها یک اولویت، بلکه یک ضرورت بدانید. یکی از پرکاربرد ترین وسایل آرایشگاه یا سالن شما بدون شک حوله است.

صنعت زیبایی به طور مداوم در حال پیشرفت است و معرفی حوله های یکبار مصرف و استفاده سالن ها پیشرفت چشمگیری بوده است.

در حالی که حوله های نخی انتخاب قدیمی ها بوده و الان هم کم و بیش هست اما بسیاری از سالن های حرفه ای اکنون به حوله های یکبار مصرف روی آورده اند.

دلیلش هم این است که حوله ها و رول یکبار مصرف تخت ماساژ کاملا بهداشتی تر هستند و فقط یک بار استفاده می شوند که سلامتی مشتری شما را تضمین می کند.

بیشتر بخوانید: کاور تخت ماساژ

محصولات مرتبط