انواع گان آرایشگاهی یکبار مصرف

گان آرایشگاهی استین بلند یکبار مصرف یک پوشش مناسب و ایمنی را برای بالاتنه تا بالای زانو فراهم می نماید. این گان ها یکبار مصرف بوده و از نفوذ مایعات به بدن یا مواد مورد استفادهدر ارایشگاه ها و غیره جلوگیری می نمایند. گان آرایشگاهی چیست؟ گان های یکبار مصرف آرایشگاهی محصولی است که معمولاً […]

رنگ بندی:

قیمت:

9000

توضیحات کامل محصول

گان آرایشگاهی استین بلند یکبار مصرف یک پوشش مناسب و ایمنی را برای بالاتنه تا بالای زانو فراهم می نماید. این گان ها یکبار مصرف بوده و از نفوذ مایعات به بدن یا مواد مورد استفادهدر ارایشگاه ها و غیره جلوگیری می نمایند.

گان آرایشگاهی چیست؟

گان های یکبار مصرف آرایشگاهی محصولی است که معمولاً در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی برای محافظت از لباس های مشتریان در هنگام استفاده از رنگ مو و کراتین و همچنین در هنگام کوتاه کردن مو استفاده می شود.

به همین دلیل گان های یکبار مصرف اغلب انتخاب اصلی آرایشگران حرفه ای است، زیرا به سطح بالاتری از بهداشت دست می یابند و در دراز مدت هزینه قابل توجهی را صرفه جویی می کنند.

گان یکبار مصرف دارای کمربند کشی قابل تنظیم می باشند که تناسب راحت و مطمئنی برای استفاده کننده ایجاد می کند. آن ها نه تنها برای محیط آرایشگاهی بلکه برای محیط اسپا نیز گزینه ی مناسبی می باشند. غیر سمی، بدون بو، پوست را تحریک نمی کند و گزینه ای عالی و جذاب است.

محصولات یکبارمصرف صنایع زیبایی از مواد پلی اتیلن تولید شده اند و این مواد نه تنها بادوام و ضد آب هستند، بلکه سبک وزن هستند و راحتی را برای مشتری مشا در طول جلسات کوتاه کردن مو، رنگ کردن مو و غیره تضمین می کنند.

 

انواع گان آرایشگاهی

روپوش یکبار مصرف آرایشگاهی تولید نیازپوش در سبک های مختلف تولید و روانه بازار می شوند و شما می توانید برای خرید انواع محصولات یکبار مصرف آرایشگاهی با ما ارتباط بگیرید.

هر آرایشگاهی به ارائه یک تجربه تمیز و راحت برای مشتریان خود فکر میکند که گان های یکبار مصرف با محافظت از لباس های مشتری در برابر بریده های مو و هر محصولی که در حین سرویس استفاده می شود، نقش بسزایی در دستیابی به این امر ایفا می کند.

استفاده و خرید گان یکبار مصرف آرایشگاه می تواند سودآوری سالن را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. آنها معمولاً به صورت عمده فروخته می شوند، به این معنی که مشاغل می توانند از قیمت عمده فروشی نهایت سود را برده و تجربه ای راحت و ارزان داشته باشند.

 

تولید گان با کیفیت بالا

محصولات ما به دلیل کیفیت در همه رنگ‌ موجود هستند و در عین حال با کیفیت بالایی که مواد تولید این محصول داره راحتی مشتری را تضمین می‌کنند و جلوه‌ ای حرفه‌ ای به آرایشگاه شما می‌ دهند.

با گان آرایشگاهی یکبار مصرف استاندارد های بهداشتی را رعایت کرده و به صرفه جویی در هزینه کمک شالن خود کمک کنید. چه در یک آرایشگاه شهری شلوغ یا یک سالن خانه عجیب و غریب اداره می‌کنید، این گان می‌توانند کلید ارتقای کسب و کار شما به سطح بعدی باشند.

اما اگر به فکر این هستید که خودتان را در کسب و کارتان حرفه ای تر از بقیه نشان دهید، می توانید با استفاده از محصولاتی همچون
حوله آرایشگاهی یکبارمصرف نیز استفاده کنید تا مشتری شما از بودن کنار شما و حس تمیزی لذت ببرد.

در کل روپوش یکبار مصرف باعث صرفه جویی در زمان در تمیز کردن و نگهداری می شود و به افراد اجازه می دهد بیشتر روی خدمات مشتری تمرکز کنند. آنها همچنین به راحتی قابل استفاده و دفع هستند و کارایی را بیشتر می کنند.

محصولات مرتبط