ملحفه یکبار مصرف مسافرتی

ملحفه یکبار مصرف مسافرتی نیازپوش از مواد اولیه ای با کیفیت بالا و دوستدار پوست برای هتل و مسافرخانه ها تولید می گردد، که قابل تنفس و استفاده راحت است. 

همچنین دارای وزن سبک، نرم و ضد الکتریسیته ساکن است، در نتیجه خواب راحت و سالم تری را برای شما فراهم می کند و  شبیه نوزاد از شما مراقبت می کند. آنها برای سفر تفریحی، سفر کاری، اقامت شبانه، کمپینگ در فضای باز و خواب در قطار عالی هستند.

بیشتر بخوانید: قیمت روتختی یکبار مصرف بیمارستانی

بسته انفرادی قابل حمل آسان، ایده آل برای استفاده در سفر و هتل می ‌باشد. سبک وزن، دارای کیفیت خوب، اندازه کوچکی از فضا را اشغال می کند و می توانید آن را به راحتی در هنگام سفرها و کمپینگ به همراه داشته باشید.

استفاده از ملحفه مسافرتی بسیار ضروری است زیرا این نوع ملحفه ها به شما کمک می کنند تا هنگام سفر و استفاده از تجهیزات عمومی، از هر گونه عفونت و بیماری جلوگیری کنید. زمانی که شما از یک ملحفه یکبار مصرف استفاده می کنید، از تماس مستقیم با سطوحی که ممکن است با باکتری ها و ویروس ها آلوده باشند، جلوگیری می کنید و خود را محافظت می کنید.

علاوه بر این، ملحفه یکبار مصرف مسافرتی همواره تمیز و ضدباکتری است که می تواند به شما احساس راحتی و اطمینان بخشی بیشتری بدهد. از آنجا که همیشه آماده استفاده است و بعد از استفاده نیازی به شستشو یا تمیزکردن ندارد، استفاده از آن در مواقع فوری و بدون استرس خواهد بود.

در نهایت، استفاده از ملحفه یکبار مصرف مسافرتی به شما کمک می کند تا به محیط زیست کمک کنید. این نوع محصولات بعد از استفاده قابل تخریب هستند و بر خلاف محصولات چند بار مصرف، به کاهش تولید زباله های پلاستیکی کمک می کنند. این اقدام کوچک می تواند در حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی به زمین و آب ها تأثیر مثبتی داشته باشد.

ملحفه یکبار مصرف مسافرتی

ملحفه روبالشتی یکبار مصرف سفری، روتختی قابل حمل و ست های روبالشی یکبار مصرف می تواند به جلوگیری از استفاده مجدد از روبالشی در هتل یا محافظت از بالش های شما در هنگام ملاقات شبانه با دوستان کمک کند.

خدمات پس از فروش بدون نگرانی، ما مسئولیت کامل ملحفه های سفر یکبار مصرف خود را برای جلب رضایت  مشتریان بر عهده خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: رول یکبار مصرف تخت ماساژ

مجموعه 4 تکه ملحفه یکبار مصرف، هر ست روتختی شامل 1 ملحفه ، 1 روکش لحاف  و 2 روبالشی است.

این ملحفه یکبار مصرف برای اکثر هتل ها مناسب است. اندازه ملحفه سفری یکبار مصرف ما با تخت خواب بیشتر هتل ها متناسب است. بسته بندی قابل حمل، سفر را راحت تر، تمیز و سالم تر می کند.

بیشتر بخوانید: رول ملحفه یکبار مصرف چیست؟ کاربرد و مزایا

 با استفاده از سرویس خواب یکبار مصرف  در هنگام مسافرت ایمن بخوابید، به این معنی  که می توانید از ملحفه ها، روبالشی ها، روتختی ها و پتوهای تمیز نشده در هتل ها یا برای استفاده در مواقعی که میهمانان شبانه دارید استفاده نکنید. ملحفه‌های یکبار مصرف ما به جلوگیری از آلودگی، محافظت از شما در برابر ملحفه‌های ناپاک، روبالشی، روتختی و پتو در هتل‌ها کمک می‌کنند.

توضیحات محصول

  • بهداشتی، راحت، اقتصادی و یکبار مصرف است.
  • استفاده از آن ایمن، پوشیدن راحت، سازگار با پوست و  دارای دوخت عالی است.
  • طراحی بند
ست روتختی یکبار مصرف 4 تکه
  • 2 عدد روبالشی یکبار مصرف 
  • 1 روتختی یکبار مصرف 
  • 1 روکش لحاف یکبار مصرف 

روتختی یکبار مصرف

ست روتختی یکبار مصرف 4 عددی

ما به دوستان و خانواده خود اهمیت می دهیم. ماموریت ما این است که بستر خود را تا حد امکان خوب کنیم. و ما هر روز در حال برداشتن گام هایی برای ادامه پیشرفت هستیم.

  • خاک نامرئی را عایق کنید
  • ساختار تنفسی
  • مواد راحتی برتر
  • ایمن بخوابید در سفر

خواب ایمن در هنگام مسافرت

استفاده از سرویس خواب یکبار مصرف به این معنی است که می توانید از ملحفه ها، روبالشی ها، روتختی ها و پتوهای تمیز نشده در هتل ها یا برای استفاده در مواقعی که میهمانان شبانه دارید، خودداری کنید. ملحفه‌های یکبار مصرف ما به جلوگیری از آلودگی، محافظت از شما در برابر ملحفه‌های ناپاک، روبالشی، روتختی و پتو در هتل‌ها کمک می‌کنند.

مواد راحت و دوستدار پوست

این روتختی یکبار مصرف هتلی از جنس اسپان با کیفیت بالا، قابل تنفس و استفاده راحت است. این وزن سبک، نرم، ضد آب است، هیچ باری روی پوست شما وارد نمی‌کند. خواب راحت و سالم‌تری را برای شما فراهم می‌کند و مراقبتی شبیه نوزاد به شما می‌دهد. آنها برای سفر، سفر کاری، اقامت شبانه، کمپینگ در فضای باز و خواب قطار عالی هستند.

بسته انفرادی برای حمل قابل حمل

ایده آل برای سفر و استفاده از هتل. سبک و کیفیت خوب، اندازه کوچک فضایی را اشغال نمی کند، می توانید آن را به راحتی در هنگام سفر انجام دهید. ملحفه های یکبار مصرف سفری روتختی قابل حمل و ست های روبالشی می تواند به جلوگیری از استفاده مجدد از روبالشی در هتل یا محافظت از بالش های شما در هنگام ملاقات شبانه با دوستان کمک کند.

از شما در برابر ملحفه، روبالشی، روتختی و پتوهای نجس در هتل ها محافظت کنید.

 

در صورت وجود هرگونه مشکل کیفی ملحفه مسافرتی ما یا عدم رضایت از خرید، لطفا با ما تماس بگیرید، ظرف 24 ساعت به شما پاسخ دهید.