روبالشی یکبار مصرف هتلی

روبالشی یکبار مصرف هتلی، احساس آرامش، راحتی و آسودگی خاطر بابت رعایت بهداشت را برای مراجعین این اماکن به همراه دارد.

این ملحفه ها از جنس پارچه های اسپان با کیفیت بالا، بادوام و ماندگاری بالایی دارند و برای استفاده در خانه ها، هتل ها و سایر محیط های مهمان نوازی گزینه ای ایده آل هستند.

روبالشی یکبار مصرف هتلی

ملحفه روبالشی یکبار مصرف هتلی به گونه ای طراحی شده است که برای بالش‌های استاندارد و سایز ملکه تا طول 76 سانتی متر مناسب باشد.

با استفاده از آلودگی بالش و نفوذ لکه بر روی آن ها  لکه ها نفوذ نکرده و از به بالش آلوده نشود. در هتل ها بعد از هر بار تمیز کردن اتاق مسافر، روبالشی های یکبار مصرف در آورده و به دور انداخته می شوند.

این ملحفه یکبار مصرف برای هتل از جنس پارچه اسپان با کیفیت بالا، قوی و بادوام، تنفس و راحت برای استفاده تولید شده است.

ملحفه یکبار مصرف مسافرتی هتل وزن سبکی دارد، نرم است و هیچ باری روی پوست صورت وارد نمی کند. جنس این ملحفه های مسافرتی محکم، تمیز است که خواب راحت و سالم تری را برای ما فراهم می کند. آنها برای سالمندان، کمپ ها، اتاق های خوابگاه، اسکان موقت و اتاق های مهمان گینه ی ایده آلی هستند.

روبالشی یکبار مصرف

روبالشی یکبار مصرف قابل تنفس هستند و به هوا اجازه می‌دهند تا در روکش گردش کند و از تجمع رطوبت و بو جلوگیری کند.

این تضمین می کند که بالش های  برای مدت طولانی تری بدون نیاز به شستشوی مکرر یا تعویض تازه و تمیز می بمانند.

آنها بادوام، ضد آب و آسان برای استفاده هستند، و آنها را به یک وسیله ضروری برای هر کسی که به بهداشت و راحتی اهمیت می دهد تبدیل می کند. امروز آنها را امتحان کنید و تفاوت آنها را در تجربه خواب خود مشاهده کنید!

از آنجایی که روبالشی یکبار مصرف از نظر محافظت در بسیاری از شرایط به ایمن بودن پوست شما کمک می کند، استفاده از آن به این معنی است که می توانید از عدم اطمینان روبالشی ها که قبلا در هتل ها استفاده شده یا زمانی که مهمانان شبانه دارید، جلوگیری کنید.

مهمان‌ نوازی در هتل‌ ها و استراحتگاه‌ ها و تلاش برای ارائه یک تجربه برتر مهمان بسیار مهم است. همانطور که صنعت هتل داری تکامل یافته است، انتظارات مهمانان نیز بالا می رود و خواهان راحتی، تمیزی و مهمتر از همه بهداشت هستند. یکی از محصولات نوآورانه ای که شما و هتل شما را جلا می بخشد روبالشی یکبار مصرف است.

بهداشت و رضایت مهمان با رو بالشی هتلی

روبالشی یکبار مصرف یک محصول کاملا کاربردی است که جایگزینی کار آمدتر و بهداشتی تر نسبت به روبالشی سنتی است. این اقلام یکبار مصرف را می توان پس از رفتن هر مهمان دور انداخت و از یک روبالشی تازه برای مهمان جدید استفاده کنید. این ویژگی باعث محبوبیت روزافزون روبالشی یکبار مصرف هتلی شده است، به ویژه در دنیایی که استانداردهای بهداشتی اهمیت زیادی پیدا کرده‌اند.

  • در حال حاضر، روبالشی های یکبار مصرف به عنوان یک گزینه سازگار با محیط زیست عالی هستند که با تقاضای رو به رشد مصرف کنندگان باعث شده تا نیازپوش به فکر تولید حد اکثری محصولات یکبارمصرف هتلی برای شما هتل داران عزیز باشد.
  • بهداشت به ویژه در بخش مهمان‌ نوازی از اهمیت بالایی برخوردار است. مهمانان بیش از هر زمان دیگری مراقب تمیز بودن هتل و اطراف خودشان هستند و دیدن محصولات بهداشتی می تواند به طور قابل توجهی بر تجربه خوب و رضایت کلی آنها تأثیر بگذارد.
  • هتل‌ ها و استراحتگاه‌ ها می‌توانند با اطمینان از اینکه یک روبالشی تازه و بدون استفاده برای هر مهمان ارائه می‌ دهند می توااند به ستاره درخشان خود در صنعت هتل داری دست پیدا کنند.

 

سود بیشتر با روبالشی و محصولات یکبار مصرف

مقرون به صرفه بودن روبالشی های یکبار مصرف عامل اصلی استفاده هتل داران بزرگ از آنها است. در حالی که هزینه خرید اولیه ممکن است بالاتر از بالش‌ های قابل استفاده مجدد باشد اما:

  1. هزینه‌ های مکرری که روبالشی‌ های پارچه ای داشته از جمله آب، برق، نیروی کار، مواد شوینده لباس‌شویی و فرسودگی مواد هزینه بیشتری را می برد. برای همین است که هتل داران بزرگ علاوه بر روبالشی از ملحفه یکبار مصرف هتلی نیز استفاده می کنند.
  2. روبالشی‌های یکبار مصرف می‌توانند از بالش‌ ها در برابر ریختن و لکه‌ها محافظت کنند و به طور بالقوه تعداد تعویض بالش‌ها را کاهش داده و بر مقرون به صرفه بودن آن‌ ها نیز بیفزایند.

روبالشی یکبار مصرف راه حلی موثر برای رفع این نگرانی های بهداشتی ارائه می دهد. هتل‌ ها و استراحتگاه ها می‌توانند با اطمینان از اینکه یک روبالشی تازه و بدون استفاده برای هر مهمان ارائه می دهند، خطر آلودگی متقابل و گسترش احتمالی عوامل بیماری‌ زا را از بین برده و در نتیجه ایمنی مهمان را در اولویت قرار دهند.

 

چرا از روبالشی یکبار مصرف استفاده کنیم؟

همانطور که مزایای بالش های یکبار مصرف به طور زیاد دیده می شود، هتل داران به فکر این می افتند که استفاد بیشتری از محصولات هتلی ببرند.

پرونده بالش های یکبار مصرف در هتل ها و استراحتگاه ها تصویب شده است و امروزه همه هتل داران باید به فکر استفاده از محصولات نام برده شده و محصولات دیگری مانند حوله یکبارمصرف به خاطر مزایای آنها از جمله بهداشت افزایش دهند.

از آنجایی که بخش مهمان‌نوازی همچنان با انتظارات مهمانان در حال تحول و روند بازار سازگار است افزایش محبوبیت آنها گواهی بر مزایای بی شمار آنها است.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در رابطه با روبالشی یکبار مصرف و استفاده از این محصولات با مشاوران تیم نیازپوش د تماس باشید.

بیشتر بخوانید: محصولات یکبارمصرف مسافرتی ،