لباس زیر یکبار مصرف مردانه و زنانه

لباس زیر یکبار مصرف مردانه و زنانه برای استفاده در مراکز زیبایی، اسپا، مراکز ماساژ و همچنین استفاده در هتل ها و مسافرت ها طراحی شده است. آن ها باعث خدمات بهداشتی و راحت به مشتریان این مراکز می شوند. ماده اولیه ای که برای تولید لباس های یکبار مصرف استفاده می شود، اسپان یا […]

رنگ بندی:

قیمت:

3000 تومان

توضیحات کامل محصول

لباس زیر یکبار مصرف مردانه و زنانه برای استفاده در مراکز زیبایی، اسپا، مراکز ماساژ و همچنین استفاده در هتل ها و مسافرت ها طراحی شده است.  آن ها باعث خدمات بهداشتی و راحت به مشتریان این مراکز می شوند.

ماده  اولیه ای که برای تولید لباس های یکبار مصرف استفاده می شود، اسپان یا اسپانلس است که دارای ساختاری یکدست و انعطاف پذیر  می باشد. ما در نیازپوش انواع مختلفی از لباس های زیر یکبار مصرف را ارائه می دهیم، اما همه آن ها دارای ویژگی های مشترک زیر هستند:

  • دارای الاستیک آجدار برای تناسب بهتر هستند.
  •  یک اندازه هستند.
  • ضد حساسیت.
  • غیر استریل.
  • 100% قابل بازیافت
  • قابل تنظیم.

علاوه بر این، لباس زیر یکبار مصرف اقتصادی، راحت، بهداشتی و قابل تنفس است.  استفاده از این محصول یکبار مصرف، در زمان و هزینه ای که صرف تمیز کردن و خشک کردن می شود، صرفه جویی می کند.

در ضمن، آن ها خدمات مشتری را در مراکز مورد استفاده بهبود می بخشند و در بسته بندی های جداگانه بهداشت بهتری را ارائه می دهند.

انواع لباس زیر زنانه یکبار مصرف

  • لباس زیر یکبارمصرف مردانه .
  • لباس زیر یکبارمصرف زنانه.

ما نباید فراموش کنیم که مردان به سالن های زیبایی و مراکز زیبایی و همچنین به اسپا و برای ماساژ مراجعه می کنند.

انواع لباس زیر مردانه یکبار مصرف

  • شلوارک مردانه یکبارمصرف .
  • شورت بوکس مردانه یکبارمصرف .

از لباس زیرهای زنانه و مردانه به عنوان یک لباس یکبار مصرف در قسمت های مختلف مانند خدمات اپیلاسیون، لیزر یا وکس و یا برای ماساژ استفاده کرد.

از آنجایی که این محصول یک بار مصرف است، لازم نیست هر بار که توسط مشتری استفاده می شود، آن را بشویید. فقط پس از استفاده لازم است آن را در ظرف مربوطه دور بیندازید و به دلیل اینکه کاملا قابل بازیافت است، به محیط زیست  آسیب نمی رساند.

لباس زیر یکبار مصرف زنانه

لباس زیر یکبار مصرف  زنانه از جنس اسپان باند و فری سایز و در تنوع رنگی مختلف عرضه می شوند. آن ها با اسپان باندهای دو گرماژ 25 و 30 تولید می شوند. شامل دو تکه، شورت و نیم تنه (سوتین)  می باشد.

لباس زیر یکبار مصرف

نیم تنه ها (سوتین) به گونه ای طراحی شده اند که در دو قسمت بالا و پایین آن کشبافت با کشسانی آزاد قرار گرفته، از این رو قابل کشش و تنظیم بوده و حداکثر تا 150 سانتی متر کشیده می شود و نیاز مشتری را جهت پوشش آن ناحیه از بدن برآورده می نماید.

این محصول نرم و صاف است، بوی عجیبی ندارد، راحت و قابل تنفس است، اجازه نمی دهد پوست شما احساس خفگی و در نتیجه عرق کند، می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود.

کاربردهای نیم تنه (سوتین) یکبار مصرف:

  •  می توان برای خانه، لوازم آرایشی، آبگرم، سالن، ماساژ، خالکوبی، برنزه کردن و هتل استفاده کرد، بسته فردی به راحتی کثیف نمی شود.
  • این سوتین های یکبار مصرف سبک و تاشو هستند، می توانید به راحتی آن ها را در هر مکانی حمل کنید، علاوه بر این، پس از استفاده، می توانید آنها را مستقیماً دور بیندازید تا از شستن آن ها جلوگیری کنید که باعث صرفه جویی در انرژی می شود.

شورت یکبار مصرف دارای ساختار قوی و در عین حال نرم که با حفظ دوام حداکثری، راحتی مصرف کننده را به همراه دارد.

درناحیه کمر و ساق آن دارای الاستیک با کشسانی مناسب وجود دارد،  که تناسب و راحتی را تضمین می کند. در تولید آن از مواد نبافته استفاده شده است در نتیجه در صورت خیس شدن محکم باقی می مانند.

کاربردهای شورت یکبار مصرف

  • به دلیل سبک، جمع و جور و حمل آسان مورد استقبال دوستداران سفر قرار گرفته است و در سفرها به عنوان وسیله ای کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در برخی موارد در زمان بیماری و مراقبت های پس از برخی جراحی ها برای بیمار مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال برای دوره نقاهت پس از زایمان، استفاده از آن ها به جهت راحتی و سبکی و یکبار مصرف بودن، گزینه مناسبی می باشد.
  • از آن ها میتوانید در مواقعی که افراد دارای بی اختیاری ادرار می باشند به عنوان یک پوشش مناسب بر روی لباس زیر اصلی استفاده نمایید تا از کثیف شدن لباس جلوگیری نمایید.

در نظر داشته باشید پس از استفاده چند ساعته یا در نهایت یک روزه آن را دور بیندازید. با توجه به رعایت موارد بهداشتی امکان مرجوعی این محصول وجود ندارد.

کاربرد لباس زیر یکبار مصرف چیست؟

 لباس زیر یکبار مصرف برای استفاده در مراکز زیبایی، اسپا، مراکز ماساژ و همچنین در هتل ها و مسافرت ها طراحی شده است . آن ها موجب ارائه خدمات بهداشتی و راحت به مشتریان می شود. همچنین می توان از آن ها در صورت نیاز در بیمارستان ها و کلینیک ها و مراکز درمانی استفاده نمود.

محصولات مرتبط