قیمت شورت یکبار مصرف زنانه

شورت یکبار مصرف زنانه از مواد باکیفیت سبک وزن ایمن و راحت برای پوشیدن تولید شده است. شورت‌ های یکبار مصرف زنانه از جمله لباس‌ هایی هستند که برای راحتی و سلامتی شما هنگام انجام بسیاری از کار ها استفاده چ مورد استفاده شما قرار می‌گیرند. انواع مختلف شورت‌های یکبار مصرف زنانه این شورت‌ ها […]

رنگ بندی:

قیمت:

2500 تومان

توضیحات کامل محصول

شورت یکبار مصرف زنانه از مواد باکیفیت سبک وزن ایمن و راحت برای پوشیدن تولید شده است. شورت‌ های یکبار مصرف زنانه از جمله لباس‌ هایی هستند که برای راحتی و سلامتی شما هنگام انجام بسیاری از کار ها استفاده چ مورد استفاده شما قرار می‌گیرند.

انواع مختلف شورت‌های یکبار مصرف زنانه 

این شورت‌ ها عموماً از جنس نرم و ضد حساسیت تولید شده کهمشکلی برای پوست های حساس ایجاد نکنند.

به علاوه، استفاده از شورت‌ های یکبار مصرف می‌تواند در بعضی مواقع، مثل سفرهای کوتاه و یا رویدادهای ورزشی، بسیار مناسب و موثر باشد.

آن‌ ها همچنین دارای قابلیت جذب بالا برای کنترل رطوبت هستند، که می‌تواند در حفظ خشکی و تازگی پوست کمک کند.

 

یکی از استفاده‌ های مهمی که می‌توان از شورت‌ های یکبار مصرف شورت یکبار مصرف زنانه برای زایمان است زیراحین زایمان، خونریزی چند روز پس از تولد رخ می‌دهد و شورت‌ های یکبار مصرف می‌توانند به عنوان یک جایگزین مناسب برای مادران باشد.

افزايش ترشحات در واژن معمولا مادران باردار با آن مواجه می شوند و بايد مراقبت کامل در این زمان داشته باشید.

استفاده شورت یکبار مصرف

شورت یکبار مصرفبرایی بانوان رویدادهای ورزشی و تمرینات بدنسازی نیز مورد استفاده قرار میگیرد، این شورت‌ ها دارای قابلیت کشسانی بالا هستند که در حین تمرینات، راحتی و انعطاف‌ پذیری بیشتری را برای ورزشکاران فراهم می‌کند. همچنین، با قابلیت جذب عرق، می‌توانند خشکی پوست را حفظ کرده و از حس بی‌ارتباطی در حین تمرین جلوگیری کنند.

در ضمن، یکی از مزایای اصلی استفاده از شورت‌ های یکبار مصرف زنانه این است که آن‌ها به راحتی قابل دور انداختن هستند.

 

با استفاده از شورت‌های یکبار مصرف، نیازی به شست‌ و شو و نگهداری طولانی نیست، که این امر می‌تواند صرفه‌جویی در زمان و هزینه را ممکن سازد.

در نتیجه، شورت‌های یکبار مصرف زنانه نه تنها در مواقع ویژه مانند زایمان، بلکه در رویدادهای ورزشی و تمرینات بدنسازی نیز می‌توانند بسیار کاربردی و موثر باشند.

با توجه به قابلیت جذب بالا، ضد حساسیت بودن و راحتی استفاده، استفاده از شورت‌های یکبار مصرف زنانه می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی و سلامتی کمک کند.

برای خرید انواع شورت یکبار مصرف مردانه نیز می توانید با تیممشاوران نیازپوشدر تماس باشید.

 

مزایای انواع شورت زنانه یکبار مصرف

 

  1. یکبار مصرف و قابل حمل، بهداشتی و راحت، عالی برای استفاده در سفر می باشد.
  2. قوی و بادوام، نرم، دوستدار پوست و غیر تحریک کننده
  3. عالی برای برنزه کردن سالن ماساژ، کلینیک، خالکوبی، اتاق سونا، بیمارستان، هتل، مسافرت، استفاده روزانه و غیره
  4. طراحی شده برای نگه داشتن دور کمر شما

نیازپوش تولید کننده انواع شورت یکبار مصرف زنانه با پارچه کشی و کیفیت بالا است که آن ها نیازی به شستشو ندارند و  پس از کثیف شدن بر اثر ترشحات بدن به راحتی دور انداخته می شوند.

برخی از شورت های یکبار مصرف نیز از جنس نخ، پلی استر تولید می شوند که ین نمونه از شورت های یکبار مصرف دارای استحکام بیشتری نسبت به نمونه دیگر می باشد و استفاده از نوار بهداشتی را برای بانوان راحت تر می سازد.

لباس زیر یکبار مصرف مزایای بی شمار دیگری هم دارد که نه تنها کاربردی، بلکه آن را ضروری می کند. همیشه محافظت از پوست و لباس بیماران و افرادی که بی‌اختیاری دارند یک مشکل بزرگ است که این شورت ها تمامی این مشکلات را به سادگی برای شما حل کرده است.

اما یکسری از از بانوان همیشه مشکلاتی برایشان در سفر ایجاد می شود به همین دلیل وسایلی مانند شورت یکبار مصرف مسافرتی، یک محصول کاملا کاربردی برای آسودگی خاطر شما در سفر است. البته مردان نیز از این راحتی بی بهره نیستند.

محصولات مرتبط